Hihihi!quote:
Ja!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:41 schreef MissBliss het volgende:
Nee.
Jij eerst!quote:
Ik heb wel eens ingebroken op mijn basisschoolquote:
Mag ik in dat geval je creditcard nummer, geboortedatum en verloopdatum van je creditcard?quote:
Heb ik nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mag ik in dat geval je creditcard nummer, geboortedatum en verloopdatum van je creditcard?![]()
Pincode dan!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb ik niet. Behalve die geboortedatum dan.
Boefjequote:Op woensdag 28 maart 2007 11:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ingebroken op mijn basisschool![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:45 schreef Lynx666 het volgende:
Geheimen zijn wat anders dan privacy.
[..]
quote:ge·heim2 (bn.)
1 opzettelijk verborgen => onder de roos; <=> openbaar
Zowel "geheim" als "privé" is het tegenovergestelde van "openbaar"quote:pri·vé (bn.)
1 particulier => persoonlijk; <=> openbaar
Jee, da's al DRIE geheimpjes in dit topic!quote:
Ik zit meer op Fok dan dat ik aan het werk ben op mn stagequote:
Dat is geen geheim, dat is evidentquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zit meer op Fok dan dat ik aan het werk ben op mn stage
Voor de mensen hier is het wel een geheimquote:
heb je je signature verjaardag nog gevierd?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zit meer op Fok dan dat ik aan het werk ben op mn stage
Neequote:Op woensdag 28 maart 2007 12:18 schreef Re het volgende:
[..]
heb je je signature verjaardag nog gevierd?
quote:
Mijn sig, wat doe je?quote:
Gewoon al één jaar lang bronstig... en ik heb die mijlpaal gemist!quote:
Alleen bij volle maan he dus zo'n 12 keerquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gewoon al één jaar lang bronstig... en ik heb die mijlpaal gemist!![]()
Zó bronstig vond ik je anders niet het afgelopen jaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gewoon al één jaar lang bronstig... en ik heb die mijlpaal gemist!![]()
Dan heb je niet goed tussen de regels doorgelezenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zó bronstig vond ik je anders niet het afgelopen jaar
Dat was allemaal erotische energie op Dizer gericht.. WAT HEB IK DAARAAN?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed tussen de regels doorgelezen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was allemaal erotische energie op Dizer gericht.. WAT HEB IK DAARAAN?
Die erotische energie was maar voor 12% gericht op Dizerquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was allemaal erotische energie op Dizer gericht.. WAT HEB IK DAARAAN?
Ik hoef niet ál mijn geheimpjes te verklappen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:04 schreef Lynx666 het volgende:
En de overige 29% ?
ik zag pas nog wat procenten langsvliegen hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik hoef niet ál mijn geheimpjes te verklappen...![]()
Ik vind 27% maar magertjes...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die erotische energie was maar voor 12% gericht op Dizer! Je hebt gewoon de 27% die op jou gericht was gemist! En de 32% die op Dada gericht was ook
![]()
!
Yesquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:19 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb wel eens ingebroken op mijn basisschool![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef babette21 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Wat een kut geheim is dat, zeg.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:37 schreef Zhenar het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:44 schreef babette21 het volgende:
ik moet zo naar de dokter vanwege rsi-klachten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RSI is kut
![]()
Sterkte!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
ik heb m'n naam eens in de deur van de buren gekerftquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:46 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb wel eens in m'n jonge jaren de keukenmuur "beschilderd" met een blik tomatensoep![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |