Hij gaf ook wat inside info hoe het scouten werkt in Nederland. Ik weet dat allemaal al maar je moet wel echt een laag zelfbeeld hebben om het te kunnen volhouden.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij vermeldt overigens ook dat hij gewoon nog voor Feyenoord werkt.
Geen 1 scout beslist toch over een speler?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij gaf ook wat inside info hoe het scouten werkt in Nederland. Ik weet dat allemaal al maar je moet wel echt een laag zelfbeeld hebben om het te kunnen volhouden.
Als je scout zonder dat je beslissingsbevoegdheid hebt kan je beter een andere baan zoeken
Zijn reactie op de komst van Atouba.quote:AHAHAHAHAHA.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Hahahahahaquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:49 schreef Prosac het volgende:
Versteegrob heeft uit betrouwbare bron dat de Zeeuw naar Ajax gaat
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan het niet ergens kwijt maar dit is wel een interessante topic om te volgen
http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic.php?t=1703&postdays=0&postorder=asc&start=0
Is niet echt de bedoeling van dit topic.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef Radegast het volgende:
Mag je hier geruchtjes zonder duidelijke bron plaatsen? Zo ja, Van der Vaart gaat zeer binnenkort bij een PL-club tekenen.
Honda ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef Radegast het volgende:
Mag je hier geruchtjes zonder duidelijke bron plaatsen? Zo ja, Van der Vaart gaat zeer binnenkort bij een PL-club tekenen.
Ik vind het een goede wending hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is niet echt de bedoeling van dit topic.Al werd iemand eerder ook hierheen verwezen, waarom is mij een raadsel.
Misschien kan hij een opvolger voor Manteiga scouten dan....quote:Op maandag 6 juli 2009 20:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij vermeldt overigens ook dat hij gewoon nog voor Feyenoord werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |