Domme mongool, je weet alweer niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:59 schreef LENUS het volgende:
Seveke was een parasiet en een crimineel, derhalve niet rouwig om zijn dood.
Dat werd wel gesuggereerd ja.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zat Seveke achter de aanslag te Kedichem?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:32 schreef Godslasteraar het volgende:
goed, een afrekenig binnen het criminele milieu dus.
Waarom schelden? Ik heb in mijn posts daarna mijn bewering "parasiet" en "crimineel" beargumenteerd. Daarnaast vraag je verkapt om een ban.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Domme mongool, je weet alweer niet waar je het over hebt.
het is me ook een raadsel waarom dit gewoon wordt getolereerd hier.
Laat ik het zo zeggen, ik kende Seveke. En alles wat je zegt is volledig onjuist. En ook al was dat zo, echt niet normaal om iemand dan maar dood te wensen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:32 schreef LENUS het volgende:
[..]
Waarom schelden? Ik heb in mijn posts daarna mijn bewering "parasiet" en "crimineel" beargumenteerd. Daarnaast vraag je om een verkapte ban.
schelden+vragen om ban= dubbel triest
Heeft ie 9 maanden gezeten, ja of nee?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik kende Seveke. En alles wat je zegt is volledig onjuist. En ook al was dat zo, echt niet normaal om iemand dan maar dood te wensen.
Ik zou hier eens moeten gaan juichen als jouw moeder zou overlijden, lijkt me ook niet dat dat toegestaan zou worden.
Dat is niet mis, duidelijk niet de koffiejuffrouw van die organisatie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:28 schreef LENUS het volgende:
[..]
Hij heeft ook 9 maanden cel gekregen voor deelname aan een criminele organisatie
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik kende Seveke. En alles wat je zegt is volledig onjuist. En ook al was dat zo, echt niet normaal om iemand dan maar dood te wensen.
Ik zou hier eens moeten gaan juichen als jouw moeder zou overlijden, lijkt me ook niet dat dat toegestaan zou worden.
Ze gingen toen opeens krakers als criminele organisatie zien en Seveke als voorbeeld stellen, vandaar 9 maanden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is niet mis, duidelijk niet de koffiejuffrouw van die organisatie.
Dank.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat werd wel gesuggereerd ja.
http://www.trouw.nl/dever(...)n+zaak-S%E9vè%3Bke++
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:53 schreef SCH het volgende:
hij is iemand die gewapende overvallen pleegde, is niet bepaald het milieu van Louis.
Dan moet je niet raar opkijken als daar het predikaat 'crimineel' op geplakt wordt, en dat lijkt mij dan terecht. Noet dat hij doodgeschoten wordt natuurlijk. Maar jij reageert als een SCH met de rode vlag uit, in ieder geval niet objectief.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef Posdnous het volgende:
Al was dat zo, wat dan nog? Dan is het normaal op doodgeschoten te worden of zo?
Er zijn zoveel mensen die wel eens in de bak hebben gezeten.
Niet door mij. En die ken ik ook niet persoonlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
Beetje selectieve verontwaardiging want in POL word de moord op theo van gogh en pim fortuyn stelselmatig goed gepraat.
De argumentatie dat hij de dood verdient?quote:Daarnaast zijn er voldoende bronnen die mijn argumentatie staven.
Nee, kennelijk ben je echt helemaal achterlijk. jammer.quote:Dat jij Seveke kende maakt jou verdacht vanwege de staat van dienst van deze beroepsparasiet.
Dat klopt, so what?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
. Maar jij reageert als een SCH met de rode vlag uit, in ieder geval niet objectief.
quote:
Nee, ik noemde hem een crimineel en een parasiet en daar werd raar op gereageerd. Wat betreft zijn dood, ik geloof niet dat we hem zullen missen maar ik gun niemand zo'n dood toe. Maar met die argumentatie doelde ik vooral op mijn beweringen "parasiet" en "crimineel".quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Niet door mij. En die ken ik ook niet persoonlijk.
[..]
De argumentatie dat hij de dood verdient?ben je wel helemaal lekker of zo?
[..]
Nee, kennelijk ben je echt helemaal achterlijk. jammer.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:36 schreef Posdnous het volgende:
Er zijn zoveel mensen die wel eens in de bak hebben gezeten.
Das wel lang voor krakenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ze gingen toen opeens krakers als criminele organisatie zien en Seveke als voorbeeld stellen, vandaar 9 maanden.
Hebben we weer zo'n kutkloon die van die Wilders-ideeen heeft en denkt dat ie dan overal wat van af weet. helaas kneusje.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Goooeeedd... weten we ook weer hoe we jouw posts voortaan op waarde moeten schatten.
Als het een gewone moord was geweest dan had de politie er een mannetje op 6 opgezet en na 2 maanden een halvering van het team etc. Omdat het hier een moord betreft in het schimmige extreem-linkse milieu heeft men er gelijk een half leger op geplaatst voor anderhalf jaar. Ik denk dat ze de dader best eerder hadden kunnen oppakken maar dat men express e.e.a. heeft laten voortsudderen omdat het een uitgelezen kans is om eens goed onderzoek te doen naar dit wereldje. Met de informatie die ze nu hebben kunnen ze weer een hoop extreem-linkse misdaden en bedreigingen voorkomen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:04 schreef Againzender het volgende:
Een moord en een reeks overvallen opgelost, altijd fijn.
Volgens mij is daar nog een hele serie arresten over gewezen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ze gingen toen opeens krakers als criminele organisatie zien en Seveke als voorbeeld stellen, vandaar 9 maanden.
Als iemand die je kent vermoord is en een ander juicht dat toe is dat extra pijnlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mensen die in een cel hebben gezeten verdienen het allemaal te sterven?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Goooeeedd... weten we ook weer hoe we jouw posts voortaan op waarde moeten schatten.
Neen, dat is de conclusie die jij trekt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mensen die in een cel hebben gezeten verdienen het allemaal te sterven?
Dat is namelijk wat gezegd wordt hier, het is een crimnineel (door die 9 maanden cel) dus is het niet erg dat hij sterft. nee, jullie zijn lekker serieus te nemen.
Lijkt me volkomen terecht, hoewel 9 maanden natuurlijk wel een beetje kort is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:59 schreef LENUS het volgende:
Seveke was een parasiet en een crimineel, derhalve niet rouwig om zijn dood.
Ja omdat het een crimineel EN een parasiet was. Een crimineel kan na zijn gevangenisstraf nog een hoop goede dingen voor de samenleving betekenen. Hij heeft echter niks constructiefs bijgedragen, afbreken was hij wel goed in.quote:
Klinkt als een incestuezue wereld. Het is verder wel erg merkwaardig dat dat hele RaRa gedoe nooit is opgerold, alsmede de aanslag in Kedichem nooit is opgehelderd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:52 schreef SeLang het volgende:
Voor mij was het vanaf het begin af duidelijk dat het een afrekening was binnen de linkse wereld.
Ben wel benieuwd waarom hij uiteindelijk dood moest. Wou hij een boekje open gaan doen over RaRa?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als het een gewone moord was geweest dan had de politie er een mannetje op 6 opgezet en na 2 maanden een halvering van het team etc. Omdat het hier een moord betreft in het schimmige extreem-linkse milieu heeft men er gelijk een half leger op geplaatst voor anderhalf jaar. Ik denk dat ze de dader best eerder hadden kunnen oppakken maar dat men express e.e.a. heeft laten voortsudderen omdat het een uitgelezen kans is om eens goed onderzoek te doen naar dit wereldje. Met de informatie die ze nu hebben kunnen ze weer een hoop extreem-linkse misdaden en bedreigingen voorkomen.
Ik hoop dat je gelijk hebt, het zou ook gewoon domheid en inefficientie van de politie geweest kunnen zijn. Net als jij ging ik ervan uit dat de dader een bekende zou moeten zijn van Seveke en dus een linkse crimineel uit het krakersmilieu. De politie weet ook wel dat meestal de dader een bekende moet zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef buachaille het volgende:
Als het een gewone moord was geweest dan had de politie er een mannetje op 6 opgezet en na 2 maanden een halvering van het team etc. Omdat het hier een moord betreft in het schimmige extreem-linkse milieu heeft men er gelijk een half leger op geplaatst voor anderhalf jaar. Ik denk dat ze de dader best eerder hadden kunnen oppakken maar dat men express e.e.a. heeft laten voortsudderen omdat het een uitgelezen kans is om eens goed onderzoek te doen naar dit wereldje. Met de informatie die ze nu hebben kunnen ze weer een hoop extreem-linkse misdaden en bedreigingen voorkomen.
Welkom in Nederland. Hier zijn we druk met bekeuringen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:55 schreef Oud_student het volgende:
Waarom het zolang geduurd heeft is mij een raadsel.
was ook het eerste wat door mijn hoofd gingquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de linksen allerlei sleutelposities bemannen in de politiek en de media.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:55 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, het zou ook gewoon domheid en inefficientie van de politie geweest kunnen zijn. Net als jij ging ik ervan uit dat de dader een bekende zou moeten zijn van Seveke en dus een linkse crimineel uit het krakersmilieu. De politie weet ook wel dat meestal de dader een bekende moet zijn.
Waarom het zolang geduurd heeft is mij een raadsel.
Die fixatie is waarschijnlijk ontstaan toen Sévèke in 1987 bij de gewelddadige rellen rond de ontruiming van kraakpand Mariënburg werd gearresteerd, menen mensen die hem lang hebben gekend. In de daaropvolgende strafzaak probeerde het Openbaar Ministerie de leiders van de groep krakers veroordeeld te krijgen op grond van artikel 140, lidmaatschap van een criminele organisatie. Dat was een novum en het lukte. Sévèke verdween negen maanden achter de tralies.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n kutkloon die van die Wilders-ideeen heeft en denkt dat ie dan overal wat van af weet. helaas kneusje.
Ik vind Oberlippenbart een aantrekkelijker term.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:57 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
was ook het eerste wat door mijn hoofd ging
(nee, geen kogel, maar een gedachte)
Niet zo moeilijk, meneer wist teveel van de Rotterdammer en moest letterljk en figuurlijk het pad ruimen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef borisz het volgende:
nu de waarom nog
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/c/ce/Baerte.jpgquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik vind Oberlippenbart een aantrekkelijker term.
Het linkse geleuter word ook getolereerd, dus dan lijkt het me wel zo netjes om andere meningen ook geuit mogen worden. Of word dit niet gerespecteerd in het slinkse wereldje?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Goede site!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:13 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/c/ce/Baerte.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |