G spot? sinds wanneer weet jij die te vinden?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:01 schreef -SL- het volgende:
[..]
Niet nog meer!
Ik doe alleen je poepert vanavond
Je bekijkt het maar met je G-spot-spuiterijen
Straf!
quote:
Kronkel je altijd zo verschillend bij clit- of g-spot-stimulering?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:02 schreef kyraaa het volgende:
[..]
G spot? sinds wanneer weet jij die te vinden?![]()
dat weet je tochquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:03 schreef -SL- het volgende:
[..]
Kronkel je altijd zo verschillend bij clit- of g-spot-stimulering?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik huil niet vaak, maar toen ik de dierenarts sprak, hij mij et nieuws verteld EN toen ik mijn arme Joey hoorde miauwen, voelde ik me heel klein, ik wou dat ik bij hem kon zijn in zijn laatste momenten
gelukkig weet die kat dat je heel veel van hem hield toch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik huil niet vaak, maar toen ik de dierenarts sprak, hij mij et nieuws verteld EN toen ik mijn arme Joey hoorde miauwen, voelde ik me heel klein, ik wou dat ik bij hem kon zijn in zijn laatste momenten
Sorry, maar als ik je g-spot doe of ik lik je clit, dan doe je toch echt anders..quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:05 schreef -SL- het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik je g-spot doe of ik lik je clit, dan doe je toch echt anders..
-----> SEX
ja...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:04 schreef murp het volgende:
[..]
gelukkig weet die kat dat je heel veel van hem hield toch?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:04 schreef murp het volgende:
[..]
gelukkig weet wist die kat dat je heel veel van hem hield toch?
hij heeft nooit zijn eerst kaarsje mogen uitblazen....quote:
dat is wel erg zielig zeg, wij hebben laatst een kat moeten laten inslapen, maarja, daar hadden we nog afscheid van kunnen nemenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij heeft nooit zijn eerst kaarsje mogen uitblazen....
Maar vaanvond dus geen clit/g-spot gedoe...gewoon je poepertquote:
met 2 vuistenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:07 schreef -SL- het volgende:
[..]
Maar vaanvond dus geen clit/g-spot gedoe...gewoon je poepert
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:07 schreef -SL- het volgende:
[..]
Maar vaanvond dus geen clit/g-spot gedoe...gewoon je poepert
mn vent misschien?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:08 schreef murp het volgende:
of wilt iemand nog een handje helpen? :'0
je moet vandaag gewoon leuke dingen doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat ga ik zijn gespin missen...wat ga ik zijn speelsheid missen...wat ga ik zijn liefdevolle geknaag op mijn voetne missen....
ik denk dat ik van mijn plannen als vrijwilliger bij een asiel maar eens waarmaak
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij heeft nooit zijn eerst kaarsje mogen uitblazen....
liggen, san andreas spelen en tegen een object rammenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:09 schreef murp het volgende:
[..]
je moet vandaag gewoon leuke dingen doen
goed planquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
liggen, san andreas spelen en tegen een object rammen
ja, san andreas helptquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
liggen, san andreas spelen en tegen een object rammen
sterke man!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik pleur hem... ik meldt me morgen ziek van school, ik was erg gehecht aan Joey
Jep!quote:
die heeft er niets mee te makenquote:
Of hij mij nietquote:
Geeft niet, ik zal eerst zachtjes doenquote:
Spreek voor jezelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |