DOEN!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:08 schreef Sodeju het volgende:
...weet jij mischien wat ik moet zeggen en/of doen?
Groetjes,
18 jarige onzekere jonguhh :$:$
gewoon in dr bek schoffelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:08 schreef Sodeju het volgende:
Ik ben heel veel verliefd op een meisje. ze heet maria engel en we hebben bijna een maand verkering. ik had het vaak over de liefde via msn en ik was laatst bij haar langs en mischien komt ze deze zaterdag naar mij. maar ik had een vraag: hoe vraag je netjes om een tongzoen zonder haar te beledegen? want ik verlang daar zo naar al vanaf dat ik verkering heb. weet jij mischien wat ik moet zeggen en/of doen?
Groetjes,
eerst flink swaffelen daarna vragen voor tongzoen 14.gifquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:08 schreef Sodeju het volgende:
Ik ben heel veel verliefd op een meisje. ze heet maria engel en we hebben bijna een maand verkering. ik had het vaak over de liefde via msn en ik was laatst bij haar langs en mischien komt ze deze zaterdag naar mij. maar ik had een vraag: hoe vraag je netjes om een tongzoen zonder haar te beledegen? want ik verlang daar zo naar al vanaf dat ik verkering heb. weet jij mischien wat ik moet zeggen en/of doen?
Groetjes,
Breng die jonge nou niet op dat idee, emo's hebben we al genoegquote:
Nee, want me vader zegt dat jongeren een gevaar op de weg zijn. Dus ik mag pas vanaf me 21ste me rijbewijs van hem halenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:21 schreef biermeister het volgende:
18 jaar en je weet het nog niet....heb je wel je rijbewijs=
Bedankt voor het goedmaken van mijn dag.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:26 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Nee, want me vader zegt dat jongeren een gevaar op de weg zijn. Dus ik mag pas vanaf me 21ste me rijbewijs van hem halen
Je vader neukt wel de buurvrouw als jullie in de kerk zitten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:26 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Nee, want me vader zegt dat jongeren een gevaar op de weg zijn. Dus ik mag pas vanaf me 21ste me rijbewijs van hem halen
HEY ECHT NIET!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:08 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je vader neukt wel de buurvrouw als jullie in de kerk zitten.
Ik ben gevraagd om te filmen, toen je vader haar en haar 14 jaar oude dochter anaal nam.quote:
TS's vader heeft mijn vriendin anaal ontmaagd?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:54 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd om te filmen, toen je vader haar en haar 14 jaar oude dochter anaal nam.
Moet je nagaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:57 schreef Sodeju het volgende:
Dat zal mijn vader nooit doen!Hij is namelijk priester!
omgquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:54 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd om te filmen, toen je vader haar en haar 14 jaar oude dochter anaal nam.
ff serieus: je vraagt: mag ik je tongen?quote:hoe vraag je netjes om een tongzoen zonder haar te beledegen?
Vragenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:35 schreef katerwater het volgende:
[..]
ff serieus: je vraagt: mag ik je tongen?
zegt ze ja: doen!
zegt ze nee: niet doen!
zegt ze misschien dan zeg je haar: let's find out!
succes verzekerd![]()
Omg falerquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:35 schreef katerwater het volgende:
[..]
ff serieus: je vraagt: mag ik je tongen?
zegt ze ja: doen!
zegt ze nee: niet doen!
zegt ze misschien dan zeg je haar: let's find out!
succes verzekerd![]()
Nou .... gewoon uitnodigen en haar dit presenterenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:08 schreef Sodeju het volgende:
Groetjes,
Je hebt het begrepenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef Sodeju het volgende:
en die moet ik dan eerst in d'r kut stoppen voordat ze wilt tongen?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:37 schreef hamkaastosti het volgende:
en denk er aan: Als ze dood is kan ze geen nee zeggen
Je bleef je maar afvragen, begrijpt mijn zusje nu wat ik wil of niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:08 schreef WurM het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor TS... Dit topic doet me denken aan mijn eerste tongzoen...
is het je nooit opgevallen dat hij voor het zingen de kerk uitgaat ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:57 schreef Sodeju het volgende:
Dat zal mijn vader nooit doen!Hij is namelijk priester!
PWNED WIE UNNE NOEPquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:20 schreef Moranica het volgende:
[..]
Je bleef je maar afvragen, begrijpt mijn zusje nu wat ik wil of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |