Eens kijken of dit nog wat gaat worden..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kom op straat junk. Waar bemoei jij je mee. Zoek je aandacht in dit topic?
Ik hoop dat Jogy mij toch nog wel lief vindt na al die tijd en over zijn hart kan strijken..quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:01 schreef remlof het volgende:
Omg Poncho, je weet wat jogy nu met je gaat doen he?
Wat heeft jogy hier mee te maken?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:01 schreef remlof het volgende:
Wat gaat ie doen trouwens?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:01 schreef remlof het volgende:
Ik hoop iets vaginaals...quote:
Nek? Ik dacht dat Jogy wel iets creatiever was dan mijn aorta te pakken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:04 schreef richie29 het volgende:
*mompelt iets over flessenhals en steken in nek enzo*
Edit: + kapot
Als jouw aorta in je nek zit moet je dat misschien ook nog wel lukken jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:06 schreef Poncho het volgende:
[..]
Nek? Ik dacht dat Jogy wel iets creatiever was dan mijn aorta te pakken.
Ik wil er in ieder geval een orgasme uit halen.
Kut.. Ik bedoel slagader..quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:08 schreef richie29 het volgende:
[..]
Als jouw aorta in je nek zit moet je dat misschien ook nog wel lukken ja![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:11 schreef Poncho het volgende:
Mijn kennis over de anatomie van het lichaam gaat niet verder dan het kruis.
Eeeehmmm, nou ja, eeeeeehmm, kijk het zit zo.. weet je..quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:05 schreef yvonne het volgende:
Wie, Poncho?
Is het nog niet genoeg dan? 4 delen....quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:50 schreef Misstique het volgende:
Dit was het dan?
Sommige mensen zitten raar in elkaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:08 schreef richie29 het volgende:
[..]
Als jouw aorta in je nek zit moet je dat misschien ook nog wel lukken ja![]()
ik denk dat hij het wel heeft begrepen, of niet maar dan gaan we nog ff verderquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:33 schreef richie29 het volgende:
vriendjes, kastnicht, heaumeax...beetje matige serie aan het worden zo
Heb je het over die dingen in je huis?quote:
Ook burgerflippers moeten soms vrij zijn he.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Had je gisteren een dagje vrij?
Ik wist van niks, jij?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:40 schreef Armageddon het volgende:
Vrij?
oeh ik word gedisstquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Heb je het over die dingen in je huis?
Of nou.. huis... zoals je eruit ziet zal je wel op straat wonen. Inderdaad een overlast aan kakkerlakken daar
Wat een basisschool-niveau bash. Je zet jezelf alleen maar meer voor lul, maar daar waren we al achter in deel 1 of beter gezegd in het poging-tot-yvonne-bash-topic.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Heb je het over die dingen in je huis?
Of nou.. huis... zoals je eruit ziet zal je wel op straat wonen. Inderdaad een overlast aan kakkerlakken daar
link?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef TyPmi3p het volgende:
jongens, best leuk en aardig enzo, maar mijn oma kan nog beter bashen
nee net iets meerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:45 schreef TyPmi3p het volgende:
[..]
jij bent er zeker zo 1 met 25157 posts![]()
toen ik keekwelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:48 schreef Re het volgende:
[..]
nee net iets meermaar ik vergeef het je als newbie
ohja, newbie eunt da shit. Met andere woorden. Ik ben remlofquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:48 schreef Re het volgende:
[..]
nee net iets meermaar ik vergeef het je als newbie
ja dan heb ik helemaal medelijden met jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef TyPmi3p het volgende:
[..]
ohja, newbie eunt da shit. Met andere woorden. Ik ben remlof![]()
was da nou weerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:52 schreef Re het volgende:
[..]
ja dan heb ik helemaal medelijden met je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |