cena-spinner. Hoop idd dat die verandert als eindelijk iemand anders hem weer krijgt. Cena weer heel wordt en heel smerig achter zijn belt aanjaagt die ie dan vervolgens een aantal jaar niet krijgtquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Is die riem van Cena nou de officiele riem voor RAW ?
Hij blijft lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk houden ze het met gewoon een korte message. Triple H returns in 6,5,4,3,1 week(s). Niks uitgebreids. Krijg je maybe weer zo'n geweldige return als in 2002. Had die uitzending in goede kwaliteit op mijn HD, maar per ongeluk weggegooid, zit nu te wachten tot hij weer eens voorbijkomt op usenet. RAW is War uit 98 wordt op dit moment veel gepost.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Das nou niet echt een spoiler btw![]()
Triple H is al maanden gewond hoor
Eitherway, ik denk niet dat ze daar nu al mee moeten beginnen, het duurt nog rustig 3/4 maanden voordat hij terugkomt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zin in
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
Dat doet hij wel vaker hoorquote:Op maandag 9 april 2007 22:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Over Cena gesproken... ik zag hem gisteren door een veld rondhuppelen in manhunt
haha dat zou best kunnen (eerste keer dat ik het zag)... wist helemaal niet dat er zo'n gedoe rondom die show was maar goed beetje off-topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben benieuwd
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in de nieuwe worstel week![]()
Gewoon WWE is denk het beste voor je, al hebben die wel 3 shows per week.quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef wc-eend het volgende:
Pfff er is zoveel bezig op dit moment kwa worstelen.. ik heb niet zo heel veel tijd.. dus wat is het leukste en beste om te volgen? en kan iemand me pm voor je weet wel
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:36 schreef kidkash19 het volgende:
DIT is trouwens 1 van de top momenten ooit in het worstelen zolang ik kijk
http://www.youtube.com/watch?v=50PBYg8eqI0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben ik het niet met je eens.. de Hardy's zullen hem idd niet al meteen verspelen maar de titel van Cena of Lashley zou best eens van wrestler kunnen wissellen imoquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:20 schreef BigFire het volgende:
alsof Cena, Lashley en de Hardys hun titel gaan verspelen![]()
weinig spanning in Backlash zo![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Tazmaniac op 10-04-2007 15:08:02 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Zat ik ook op te letten ja, Orton bleef zelfs doorgaan nog lang na de match.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef Fugie het volgende:
Je zag wel het verschil tussen cena en orton. Orton deed nog wat met het feit dat hbk zijn been aanviel
*zucht* Dat was het verhaal niet van de match op WM...maar dat heb ik al uitgelegdquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef Fugie het volgende:
Je zag wel het verschil tussen cena en orton. Orton deed nog wat met het feit dat hbk zijn been aanviel
Welk verhaal ? Ik vind het gewoon opvallend dat de een het wel geloofwaardig maakt en de ander totaal nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:40 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
*zucht* Dat was het verhaal niet van de match op WM...maar dat heb ik al uitgelegd
quote:Niks bijzonders aan de hand want dat been was niet het verhaal van de wedstrijd. Shawn deed dat eventjes en toen ging Cena weer los waardoor Shawn door had dat het bewerken van zn been geen ut had...toen kwam dus de Piledriver op de Steps, hij haalde gewoon alles uit de kast om te winnen en het was niet genoeg. Hij had rekening gehouden met de FU maar verloor uiteindelijk door de STFU.
Vertel.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:05 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
die is trouwens dan weer wel waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |