Ik hoop dat het niks ernstigs is...Burke is 1 vd lichtpuntjes in ECW en in heel de WWEquote:Apparently ECW superstar Elijah Burke blew out his knee at the finish of his eight-man tag match last night. As of right now, we do not have an update but will post one as soon as we hear something.
dan maar hopen dat het het laatste isquote:Elijah Burke was fine after the ECW show last night and is working the OVW TV taping tonight. [PWInsider.com]
kennis van me zit in 105quote:Op woensdag 4 april 2007 20:51 schreef Paxlie het volgende:
wie van hier gaat er nog meer naar Oberhausen trouwens? 21 april is dat
ik heb zelf vak 112 D5 en D6
nog meer die gaan?
Oberhausen ga ik heen en zit ik Ringside.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:51 schreef Paxlie het volgende:
wie van hier gaat er nog meer naar Oberhausen trouwens? 21 april is dat
ik heb zelf vak 112 D5 en D6
nog meer die gaan?
net ff gecheked en ik doe niet eens een poging die in me favs te zetten, wat een kutsite zeg. Misschien qua info wel ok maar 43461532643658 popups heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:34 schreef roepdeman het volgende:
PWinsider geloof ik eerder dan elke andere nieuwssite. Als er al mensen met credibility zijn zijn zij het wel.
idd, qua nieuws maakt het niet uit.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Al die sites nemen alles van elkaar over, het maakt echt niet uit waar het staat hoor
die is trouwens dan weer wel waarquote:AMAZING PHOTOS: Mickie James In Her OLD Career ((You’ll be shocked
hij zal het vast wel goed maken met iets groots ofzoquote:
Inderdaad, maar dat bedoelen ze vast nietquote:Op donderdag 5 april 2007 18:05 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
die is trouwens dan weer wel waar
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
net ff gecheked en ik doe niet eens een poging die in me favs te zetten, wat een kutsite zeg. Misschien qua info wel ok maar 43461532643658 popups heb ik geen zin in.
TNA staat een beetje op een laag pitje bij mij, vooral door maar 1 korte show per week. En het feit dat er alles al 20 jaar van te voren is opgenomen doet het weinig goed natuurlijk. WWE doet 3 shows per week, 2 lange en 1 korte, en dan maandelijks een PPV. Het is gewoon wat meer in beeld natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:40 schreef Paxlie het volgende:Das nou niet echt een spoiler btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Triple H is al maanden gewond hoor
Eitherway, ik denk niet dat ze daar nu al mee moeten beginnen, het duurt nog rustig 3/4 maanden voordat hij terugkomt hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |