Stone Cold was eergister bij WM23 guest Referee, so hij was er een paar afleveringen en deed wel geinige dingen, maar voor de rest zal hij er niet meer zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:01 schreef wc-eend het volgende:
Pff ik ga denk wel weer eens kijken of ik het kan volgen.. maarre wat is er met stone cold steve austin gebeurd? en die grote gast.. uhm kaal, football speler? en stingmijn god ik heb al jaren niet meer gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Zulke grote namen schrijven ze echt niet weg hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef wc-eend het volgende:toen ik keek.. lang gelee.. waren ze nog super popi jopi.. zijn ze zelf gestopt? of gewoon weg geschreven?
Vond die relnicht wel grappigquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef Wessiej het volgende:
Waar ik mijzelf trouwens ook bij WM aan zat te ergeren was die roze klapper vooraan
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:30 schreef Wessiej het volgende:
Ach, als iemand een dikke move doet gaat iedereen staan en juichen, zie je hem opstaan en als een gay in zijn handen klappen
haha ja ik weet wie je bedoelt!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Jahij klapte ook voor de verkeerde op het einde trouwens
Hij lijkt trouwens op die ene modenicht die wij hier in NL hebben. Ken ze naam alleen niet, maar die is ook kaal en zon bril op. En ook homo![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Jahij klapte ook voor de verkeerde op het einde trouwens
Hij lijkt trouwens op die ene modenicht die wij hier in NL hebben. Ken ze naam alleen niet, maar die is ook kaal en zon bril op. En ook homo![]()
Get in!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha ja ik weet wie je bedoelt!!ken hem ook niet van naam..
Wessiej, Jihad_joe en Cantona waren trouwens de 'winnaars' met allen 5 goed voorspelde wedstrijden als ik goed geteld heb.. zie je maar weer waar het verstand zit
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wessiej, Jihad_joe en Cantona waren trouwens de 'winnaars' met allen 5 goed voorspelde wedstrijden als ik goed geteld heb.. zie je maar weer waar het verstand zit
maria is echtquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:34 schreef BigFire het volgende:
ben ik de enige die, als Maria interviewt, naar haar gezichtsuitdrukkingen kijkt en het interview maar half volg?![]()
ik ook 5 zie ik net. MITB, ECW en Kane/Khali fout.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
sorry had melina niet meegeteld, jij en kidkash komen er dan nog bijquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:41 schreef BigFire het volgende:
[..]
ik ook 5 zie ik net. MITB, ECW en Kane/Khali fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Best wel groot nieuws over HBK vs Cena @ WM:Ja, er was duidelijk iets aan de hand.. vind maar dat de laatste tijd veel van dit soort berichten in de media komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Yup, en HBK vond dat hij dat niet goed/genoeg deed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Cena moest zn leg sellen?
Hij had zijn blessure door moeten zetten?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Yup, en HBK vond dat hij dat niet goed/genoeg deed.
Trouwens, dit topic loopt opeens een stuk sneller, iets van 150 posts in 2/3 dagen
Sellen betekend dus dat je moet doen alsof. Als Jeff Hardy een swanton bomb doet, doet hij erna altijd totdat hij weer backstage is alsof ze rug pijn doet, en blijft hij er maar aan voelen enzo. Dat is ook een enorm verschil met TNA, daar sellen ze heel weinig, en staan ze na piledrivers etc gewoon weer op en gaan weer verder.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hij had zijn blessure door moeten zetten?
OZoquote:Op woensdag 4 april 2007 00:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Sellen betekend dus dat je moet doen alsof. Als Jeff Hardy een swanton bomb doet, doet hij erna altijd totdat hij weer backstage is alsof ze rug pijn doet, en blijft hij er maar aan voelen enzo. Dat is ook een enorm verschil met TNA, daar sellen ze heel weinig, en staan ze na piledrivers etc gewoon weer op en gaan weer verder.
Bij de WWE willen ze dus dat je het "verkoopt" dat je gewond bent. En als je dus een uur lang op je knie geslagen word dat je niet meer kan lopen en dergelijke.
Mooi dat die vent al VELE Wrestlemanias en PPVs heeft meegemaakt, ik heb hier een honderdtal videos staan en daar komt hij ook regelmatig voorbij op precies diezelfde plaatsenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Vond die relnicht wel grappigEen kale dikke vent in een roze pak. Dat is toch om te lachen
Omdat Cena daar niks over te zeggen heeft ook al zou hij dat willen, hij verkoopt en dus verdient hij veel geld voor de WWE. Ik heb de Main Event nog niet helemaal bekeken maar ik zal er eens op letten of hij wat zegt want ik kan me niet voorstellen dat hij zoiets zegt. De beste man is 42 jaar oud, zijn beste tijd is ook geweest en doet dus gewoon wat hoort (in tegenstelling tot Hogan). Ook kan ik me niet voorstellen dat je dat zegt want volgens mij wilt Vince dan niks meer met je te maken hebben want je krijgt een gouden kans en die doe je vrijwillig wegquote:Zo sneu voor HBK. En hij zegt dus ook voor de Main-Event start en hij op de turnbuckle zit;
Let's get this shit show over with, i've got a job to do.
Cena al 2 jaar champ, HHH en HBK moeten tappen op de biggest event of the year
Kijk dat Cena een goede champ is, dat doet er dan op dit moment niet toe, 2 jaar is gewoon te lang.
Ik vraag me dan wel eens af, waarom geeft Cena niet gewoon aan van, luister is ik ben gewoon te lang champ, mensen boo-en me nu steeds vaker en iemand anders verdient het ook meer. Misschien dat die dat al wel heeft gedaan, maar dat Vince bepaald dat hij toch champ blijft
Anyway, sneu voor HBK. Op zo'n show, WrestleMania weliswaar, had ik verwacht dat of Randy Orton of HBK het goud zou afpakken
okquote:Op woensdag 4 april 2007 11:59 schreef kidkash19 het volgende:
Edge was gewoon op RAW , hij zal wel pijn hebben gehad maar er is niks ernstigs aan de hand met hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |