Mensen zeiden toch al dat ze een probleem hebben met haar egoquote:Op woensdag 4 april 2007 23:49 schreef milagro het volgende:
is haar viool nu een slag groter dan die andere violen?
Voor mij ook nietquote:Op woensdag 4 april 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
leuke vrouw, maar dat gepiel met die klootviool hoeft voor mij niet zo
begin van de punnikweek?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:51 schreef Suko het volgende:
En tot slot een muziekje wat me erg aan een maandagmorgen moet denken, geen idee waarom.![]()
Ga dan maar gauw naar die link van mij.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:51 schreef Suko het volgende:
En tot slot een muziekje wat me erg aan een maandagmorgen moet denken, geen idee waarom.![]()
Je bent je titel kwijt. Hoe komt dat?quote:
nope, maar dan toch liever iets meer klassiekerigers, door Yehudi Menuhin of iets zigeunerigs door Serban of zo...quote:
Geen idee. Opeens was ie, samen met het mooie grijze kleurtje weg.quote:
quote:
Neu, player doet 't niet meer en firewall stopt van alles. Geeft niks, doe ik toch niks mee,quote:Op woensdag 4 april 2007 23:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ga dan maar gauw naar die link van mij.![]()
Het was een Bachlinkjequote:Op donderdag 5 april 2007 00:00 schreef Suko het volgende:
[..]
Zou gekund hebben maar vroeger had je veel van dit soort muziekjes op de radio en vooral op maandagmorgen. Overigens ben ik meer een Bachmens, naast natuurlijk Menuhin.
[..]
Neu, player doet 't niet meer en firewall stopt van alles. Geeft niks, doe ik toch niks mee,![]()
Mocht je Largo ma non Tanto (uit BWV 1043) al in je CD-verzameling hebben zitten dan kun je het linkje laten zitten.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:07 schreef Suko het volgende:
[..]
Er wordt aan gewerkt, heb zelf de ballen verstand van pc's. Maar bedankt dan voor de moeite.
![]()
Nee jij bent leukquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:40 schreef tong80 het volgende:
Rita denk leuk te zijn als ze lacht. Ik krijg alleen maar een grotere hekel.
Ik vind je zo aandoenlijk.quote:
haha wat sneu voor hem:)quote:Op donderdag 5 april 2007 23:24 schreef PLAE@ het volgende:
Nou Sybrand doet een leuke poging maaruh hij had beter thuis kunnen blijven.
Peter R.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nou idd. Maar goed, volgens mij moet je echt van heel goede huize komen wil je een beetje staand blijven en sterk overkomen in een gesprek tegen Peter R. de Vries.
Ik vind het een vreselijke vent, maar hij heeft wel altijd zijn 'facts straight' en is zelden uit het veld te slaan.
Komt ook wel omdat hij zelf altijd de aanval kiest, dat strijd makkelijker dan de verdediging, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |