Dat lijkt me wel gepast als dat zo isquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan zeggen ? 'Meneer ik ben een intellectueel zit elke dag in de draaimolen maar durf er niet voor uit te komen'
Nouja nodig 'm dan niet uit, je weet al van te voren dat er weinig interessants uit deze man gaat komen, hij wil z'n beklagje doen, dat vinden die programmamakers prima, neem 'm dan ook niet 'op de hak' om 't zo maar te zeggen. Ze namen zijn klacht niet echt serieus, dat kun je doen bij mensen die dat kunnen incasseren maar deze meneer vond ik 'n beetje voor schut zitten zo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan zeggen ? 'Meneer ik ben een intelectueel zit elke dag in de draaimolen maar durf er niet voor uit te komen'
En dan krijg je nog zo'n geweer dat alleen maar raak schiet als je het onder een hoek van 90° gaat houden ofzo ...quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:15 schreef tong80 het volgende:
5 euro voor 6 keer schieten is dan ook schandalig. Dan ga je met een konijn naar huis voor 120 gulden.
Was wel leuk die olympische spelen waar de belgen maar 1 medaille haalden maar hij moest janken omdat ie normaal beter schietquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dan krijg je nog zo'n geweer dat alleen maar raak schiet als je het onder een hoek van 90° gaat houden ofzo ...![]()
tut tuut , Tong. Volgens mij zit jij te denken aan Atlanta '96 waarin we 6 medailles haalden (2x goud oa met Fredje Raketje) , maar een Belgische boogschutter door één mislukt schot geen goud won maar 4de werd ... ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was wel leuk die olympische spelen waar de belgen maar 1 medaille haalden maar hij moest janken omdat ie normaal beter schiet
ehm, op welke sport doel je tong ? Volleybal ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:51 schreef tong80 het volgende:
Is het niet raar Joost dat een vergelijkbaar klein land gewoon OS kampioen word op de op één na grootste sport in de wereld. En dat er in België in dezelfde sport de clubs op een hoger niveau spelen ?
Jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
ehm, op welke sport doel je tong ? Volleybal ?![]()
Tjah, hier in Roeselare komt dat omdat Rik De Nolf van Roularta een volleybalfan is en ergens zijn zwart geld in kwijt moet natuurlijk ...quote:
Met dat tweede standpunt ben ik wel einverstanden. Ik knap af op acteurs/actrices die zichzelf omhoogcijferen zonder dat daar een reden voor is. Op deze wijzes had ik Liesbeth Kamerling en Victoria Koblenko te pakken (IQ-tests, vakbekwaamheden etc.) en ik hoop ook een van de dagen aan te tonen dat Hanna Verboom louter goed is in het inprenten van simpele scènes en deze op te dreunen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
Kortom vanavond :
Jord Kelder die zich herhaalt
Een hoertje dat in Amerika neukt
Een sociale geitenwollensokker
en een kermisklant die niet duidelijk maakt wat ie wil zeggen.
Nou dat was genieten
hoezo, waarom...quote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef borisz het volgende:
het begint om half 11 geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |