Nee, sorry.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:45 schreef Fogel het volgende:
Bestaat de Docent serie in Nederland nog? Ik ben nog op zoek naar een paar (6) glazen deuren en die zijn in Noorwegen niet meer verkrijgbaar
Jammer...quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, sorry.
De DOCENT serie is in Nederland ook uit het assortiment...
Superkleuren! Ik vind bovenstaande kleur (grijs) erg mooi, maar wil geen leer. Komt onderstaande kramfors bank ook in de nieuwe bekledingen? Weten jullie dit of misschien weten jullie het uit ervaring?quote:
Ja alle onderdelen zijn verkrijgbaar in zwart en bruin leer en in de (nieuwe) stoffen bekledingen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:30 schreef Phaeton het volgende:
[..]
Superkleuren! Ik vind bovenstaande kleur (grijs) erg mooi, maar wil geen leer. Komt onderstaande kramfors bank ook in de nieuwe bekledingen? Weten jullie dit of misschien weten jullie het uit ervaring?
[afbeelding]
Hee dat is mooi. Ik wil graag een klippan maar ik ben niet zo enthousiast over de hoezen die Ikea in de aanbieding heeft. Hier zit zeker wat leuks tussen.quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 14:39 schreef Coconut het volgende:
Ik was uitgekeken op de 4 rode Lekman bakken die ik in m'n Expedit boekenkast had staan. Ik had ze 3 jaar geleden gekocht voor 9,95 per stuk. Voor de grap op marktplaats gezet... Blijkt dat die kleur uit het assortiment is en nu heb ik ze samen voor 50 euro verkocht, hahaha![]()
Oh die site is echt geweldig... ze hebben er echt onwijs gave bekledingen voor een aantal erg leuke stoelen waarvoor we bij IKEA niet echt leuke hoezen hebben... tis alleen zo duur...quote:
Nee als je de telefoon standby hebt.. dan staat haar foto in begin scherm.. ( er staat verder niets aan foto's op ofzo)quote:Op maandag 16 april 2007 17:42 schreef Geqxon het volgende:
Of juist heel creepy, dat die vent al je foto's bekeken heeft
Ja was bijna niemandquote:Op maandag 16 april 2007 17:46 schreef Adelante het volgende:
zal ook wel lekker rustig shoppen zijn geweest met dit weer...
Dat kun je bij IKEA wel vergeten...quote:Op maandag 16 april 2007 18:02 schreef Bullebak het volgende:
Trouwens, in een normale keukenzaak is onderhandelen over de prijs heel normaal. Hoe zit dat bij de keukenafdeling van Ikea?
Die bekende was deze kassamiep (voor vandaag) geloof ik.quote:Op maandag 16 april 2007 17:39 schreef MissHobje het volgende:
Zo net ff vet leuk geshopt in Utrecht![]()
Kom ook echt met teveel thuis maar ok.
En ook nog een bekende van fok gezien![]()
Een dinnetje was mee en die was haar telefoon verloren.. ( door het zitten op een bank) en de beveiliging had hem terug gevonden.. en wij hadden net afgerekend en toen kwam die man op d;r af.
Hij herkende haar op de telefoon.. dat is nou handig als je een foto van jezelf op je foon hebt staan![]()
Wij helemaal blij en hulde voor de lieve beveiligings meneer
Jaaa jij was hetquote:Op maandag 16 april 2007 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Die bekende was deze kassamiep (voor vandaag) geloof ik.
En wij hebben alleen maar lieve beveiligingsmeneren, vooral die van vanmiddag als het is wie ik denk dat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |