Ja hoor. Een van mijn schapen is chronisch chagrijnig. Zeer opvrolijkend vind ik datquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:15 schreef WeirdMicky het volgende:
Helpen chagrijnige schapen ook?
[afbeelding]
Behhhh
![]()
Jij bezit schapen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja hoor. Een van mijn schapen is chronisch chagrijnig. Zeer opvrolijkend vind ik dat.
Kan je een dier bezitten?quote:
Een heuze kudde schaden. Maakt jou dat dan een herdertje?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan je een dier bezitten?
Ik heb een kleine kudde onder mijn hoede. De laatste lammetjes zijn er gister bij gekomen - ik ga ze dadelijk bewonderen. Dat maakt een kudde van 15.
Nee, een zwarte schaap.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:52 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Een heuze kudde schaden. Maakt jou dat dan een herdertje?![]()
Ik graaf valkuilen en zet valstrikken - dat had je kunnen weten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe beschermt een klein herderinnetje haar schaapjes tegen wolven en beren? Met een stokje zo dik als een vinger?
Je weet waar de lammetjes vandaan komen, toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:00 schreef PJORourke het volgende:
Heb jij ook een Sven, sigme?
[afbeelding]
Van de silence, toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Je weet waar de lammetjes vandaan komen, toch?
Allah en God zijn 1 en dezelfde figuur. Beetje aan je algemene ontwikkeling werken. Bovendien hebben Moslims en Christenen dezelfde aartsvader (Abraham). Zooo, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Oh, werkelijk? Ik dacht toch echt meer aan de Christenen. Allah bestond toen nog niet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |