Op welke positie?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwoah, hoe groot is statistisch gezien de kans dat morgen een ongewelvallige benoeming als een duveltje uit een doosje ziet komen?
Tja, ik vraag me werkelijk af, of ze op geode gronden tot haar besluit is genomen. Ik zou graag dat besluitvorimngsproces onder de loep willen nemen......quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mooi gesproken, broeder. Je zou nog versteld staan hoeveel klefbeertjes er uit de klei getrokken worden, allemaal onder auspiciën van Yvonne die haar handen iets te vroeg in onschuld heeft gewassen
Ik waardeer je zinspeling, Galliërquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, ik vraag me werkelijk af, of ze op geode gronden tot haar besluit is genomen. Ik zou graag dat besluitvorimngsproces onder de loep willen nemen......
Ik zou het beter vinden dat dmv stemming gekozen wordt...Maar ja, dan moet ik eerst weer gaan pleiten voor ene kiezers rijbewijs, want kiezers likken net zo hard........
Maar men wordt verblind. Zo van kijk we hebben hier die goed is in tekstanalyse------> dus geschikt als mod.....Hoe kortzichtig kan je dan zijn........
De crew heeft vast mijn topic niet gelezen. Laat staan de eisen die nodig zijn voor een fatsoenlijk modschap.....Respect is een fundamentele basis-eis om het goed te kunnen...
Maar ja, is vraag weer veel te veel misschien.....Het blijft behelpen, waar je je ook begeeft.....
Maakt niet uit......Het lijkt de markt wel......Die beloont presteren ook niet......maar hoeveel x-factor je hebt....quote:
1400 jaar oud, dat is heel wat andersquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen al die moslims.![]()
Iemand die doorkneed is in Bijbelse poezie kan toch wel met betere beeldspraak op de proppen komen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:28 schreef SCH het volgende:
Beter X-Ray en Godslasteraar en dat soort vunzigheid muilkorven
Foktanamo Bay.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En vlak Lemmeb niet uit!! Die houden ze nu ook alweer te lang vast, hij wordt gemarteld.
Die bestaat nog niet op SL. Wel een fokcafé!quote:
Is dit een pleidooi voor vuige seks?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:58 schreef sigme het volgende:
Je moet je eens serieus laten nemen, Godslasteraar. Dat lucht op.
IK ben nog nooit op SL geweest. Heb nu al te veel levens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die bestaat nog niet op SL. Wel een fokcafé!![]()
Nooit geweten dat Mod's zo gewillig waren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is dit een pleidooi voor vuige seks?
dat zou dan wederzijds moeten zijn, en dat is me teveel gevraagdquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:58 schreef sigme het volgende:
Je moet je eens serieus laten nemen, Godslasteraar. Dat lucht op.
quote:Jij schrijft echt de meest infantiele stukken die ik ooit gezien heb. Wat moet het een feest zijn om met jou Sinterklaas te vieren, Nietzscheaans fulmineren afgewisseld met verworpen opnames van Ab Normaal.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik denk dat apropos het wel treffend omschreef:
[..]
Huh?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
goed, ik heb dus 1 note begrijp ik![]()
Jammer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:42 schreef PJORourke het volgende:
Ik was natuurlijk een betere mod geweest. Daar valt niet over te discussieren. Ik lust sprookjesgelovigen namelijk rauw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |