Het ging er best hard aan toe. Ik zal ook best fouten hebben gemaakt. Maar niet in de richting van ene specifieke groep.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
In het abortus topic was jij zeker niet onschuldig.
Nu niet doen alsof je altijd het liefste kereltje in de klas bent.
Iedereen mag bijbbelteksten gebruiken, maar dan wel op een passelijke wijze en dat is echt iets anders dan doelbewist de provocatie opzoeken.... . Ik zie zelfs graag als mensen met bijbelsteksten illustreren (ik heb nooit gevonden dat het slechts voorbehouden is aan gelovigen. Integendeel zelfs. )quote:Daarnaast getuigt het van lange tenen als iemand een bijbeltekst citeert. Het is niet zo dat je een speciaal pasje moet hebben om uit de bijbel te citeren.
Jij vindt dat respectvol? Werkelijk? Tja, je vat de liberale beginselen wel erg breed..Ik heb er zo weinig mee. Vrij meningsuiting is een groot goed, maar het is nog steeds geen verplichting om het te onpas te gebruiken...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik vind het in iedergeval niet respectloos, wel dat jij beschikt over veel te lange tenen.
Want? Je vroeg impliciet toch om iets concreets. Nu geef ik je dat, en dan is het weer niet goed?quote:Je komt nu wel heel erg over als een gefrustreerde christen-fundi
Je mag van mij alles vinden.quote:Lange tenen dus
Zeg dat maar eens tegen al die moslims.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Volwassen mensen die in 2000 jaar oude sprookjes geloven, hoe serieus moet je die nemen als ze zeuren over respect?
Dat deed ie toch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen al die moslims.![]()
Oh, werkelijk? Ik dacht toch echt meer aan de Christenen. Allah bestond toen nog niet.quote:
Veel van die sprookjes zijn zelfs aanzienlijk ouder dan 2000 jaar he. Zie "2000 jaar geleden" gewoon als "lange tijd geleden".quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, werkelijk? Ik dacht toch echt meer aan de Christenen. Allah bestond toen nog niet.![]()
Ja ja, zwak het maar af.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Veel van die sprookjes zijn zelfs aanzienlijk ouder dan 2000 jaar he. Zie "2000 jaar geleden" gewoon als "lange tijd geleden".
De link respect en geloven in sprookjes snap ik niet zo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Volwassen mensen die in 2000 jaar oude sprookjes geloven, hoe serieus moet je die nemen als ze zeuren over respect?
Welke afzwakking?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja ja, zwak het maar af.
[..]
De link respect en geloven in sprookjes snap ik niet zo.
Kan ik net zo goed de link tussen respect en houden van hip hop leggen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Welke afzwakking?
Soms claimen ze dat anderen respect moeten hebben voor die 2000 jaar oude sprookjes, daar ging de vraag om. Het ging er niet om of ze terecht klagen als ma Tokkie bij hun voor de deur schijt.
De spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Iemand zomaar provoceren met bijbelteksten (en er zelf niks mee hebben) is niet zo nodig.. Daar ging het volgens mij om.
zie jij een tegenkandidaat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:50 schreef SCH het volgende:
Is dit eigenlijk posssssssitieve discriminatie?
Waarde Extrawaskracht. Het zou fijn zijn als Atheisten ook eens de beperktheid van hun wereldbeeld konden inzien. After all, het logisch-positivisme is al weer wat jaartjes dood.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zolang het maar niet onder de bekende gordel is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:19 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
En ach, we doen allemaal wel eens geregeld denigrerend naar andere geloven niet waar? Een beetje competitie hoort er bij he?
Welke beperktheid precies?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:19 schreef Pius_XII het volgende:
Het zou fijn zijn als Atheisten ook eens de beperktheid van hun wereldbeeld konden inzien.
De bekende zoals ik al aangaf.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Welke gordel?
istie Wit?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:49 schreef Apropos het volgende:
Wat is er zo mooi aan donderdag?
Mwoah, hoe groot is statistisch gezien de kans dat morgen een ongewelvallige benoeming als een duveltje uit een doosje ziet komen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:49 schreef Apropos het volgende:
Wat is er zo mooi aan donderdag?
Donderdag vind ik altijd een hele fijne dag. Ik kan je niet zeggen waarom....klote gebeurtenissen vinden zelden op die dag plaats, dus zelden gedonder op donderdag.... Ik weet niet waarom.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Donderdag is vaak wat treurig; de dag voordat het weekend begint.
Mooi gesproken, broeder. Je zou nog versteld staan hoeveel klefbeertjes er uit de klei getrokken worden, allemaal onder auspiciën van Yvonne die haar handen iets te vroeg in onschuld heeft gewassenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwoah, hoe groot is statistisch gezien de kans dat morgen een ongewelvallige benoeming als een duveltje uit een doosje ziet komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |