Een beetje sneaky was het inderdaad wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:
Ze had het er natuurlijk al wel de hele tijd over dat er geen sollicitatieprocedure hoefde te komen voor de opvolging van EWK.
Dat was lang voordat ze benaderd is. Ik geloof dat dat afgelopen zondagavond was, en maandagavond kreeg ze de rechten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze had het er natuurlijk al wel de hele tijd over dat er geen sollicitatieprocedure hoefde te komen voor de opvolging van EWK.
Waarom geen open procedure?quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:47 schreef Sidekick het volgende:
Dat was lang voordat ze benaderd is. Ik geloof dat dat afgelopen zondagavond was, en maandagavond kreeg ze de rechten.
Nee, dat was blind geloven in Tafkahsquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:03 schreef Aoristus het volgende:
gaar besluit, dat kan ze helemaal niet. Het zal wel weer een "geintje" van Yvonne wezen
Nee, dit is selectie op basis van goede prestaties.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:50 schreef SCH het volgende:
Is dit eigenlijk posssssssitieve discriminatie?
Tieten, vrouw, nuff saidquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:50 schreef SCH het volgende:
Is dit eigenlijk posssssssitieve discriminatie?
Wie, de vrouw van Wilders?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:34 schreef SCH het volgende:
Ben wel blij dat die Hongaarse reldoos het niet geworden is
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:34 schreef SCH het volgende:
Floripas?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:34 schreef SCH het volgende:
Ik was geen kandidaat en ben niet Hongaars.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef SCH het volgende:
Jammer dat mijn vriendje aaah weer gepasseerd is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |