Een beetje sneaky was het inderdaad wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:
Ze had het er natuurlijk al wel de hele tijd over dat er geen sollicitatieprocedure hoefde te komen voor de opvolging van EWK.
Dat was lang voordat ze benaderd is. Ik geloof dat dat afgelopen zondagavond was, en maandagavond kreeg ze de rechten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze had het er natuurlijk al wel de hele tijd over dat er geen sollicitatieprocedure hoefde te komen voor de opvolging van EWK.
Waarom geen open procedure?quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:47 schreef Sidekick het volgende:
Dat was lang voordat ze benaderd is. Ik geloof dat dat afgelopen zondagavond was, en maandagavond kreeg ze de rechten.
Nee, dat was blind geloven in Tafkahsquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:03 schreef Aoristus het volgende:
gaar besluit, dat kan ze helemaal niet. Het zal wel weer een "geintje" van Yvonne wezen
Nee, dit is selectie op basis van goede prestaties.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:50 schreef SCH het volgende:
Is dit eigenlijk posssssssitieve discriminatie?
Tieten, vrouw, nuff saidquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:50 schreef SCH het volgende:
Is dit eigenlijk posssssssitieve discriminatie?
Wie, de vrouw van Wilders?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:34 schreef SCH het volgende:
Ben wel blij dat die Hongaarse reldoos het niet geworden is
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:34 schreef SCH het volgende:
Floripas?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:34 schreef SCH het volgende:
Ik was geen kandidaat en ben niet Hongaars.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef SCH het volgende:
Jammer dat mijn vriendje aaah weer gepasseerd is
Sigme heeft toch wel respect?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoe respectloze mensen hier mod kunnen worden.![]()
Niet altijd, heb ik gemerkt. Tov van gelovigen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sigme heeft toch wel respect?
Maar jij speelt blokfluitquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Heb ik ook en nog véél meer......![]()
Gecondoleerd Sigme....![]()
Ach, je kunt niet overal respect voor hebben, zeker niet als je er niet in gelooft.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet altijd, heb ik gemerkt. Tov van gelovigen.
Schande gewoon!
En dus ben je dan niet geschikt. ZE PROVOCEERT bij leven. Haar (zijdelingse) motieven maar al te vaak dubieus.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach, je kunt niet overal respect voor hebben, zeker niet als je er niet in gelooft.![]()
Je kunt ook gewoon wegblijven, vrijheid blijheid enzovoort.quote:
Sinds wanneer mag ik niet meer vinden dat iemand zich respectloos gedragt? Lees jij SC-topics niet meer dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon wegblijven, vrijheid blijheid enzovoort.
Voor iemand die respect verlangt ben je trouwens aardig respectloos bezig.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dus ben je dan niet geschikt. ZE PROVOCEERT bij leven. Haar (zijdelingse) motieven maar al te vaak dubieus.....
Echt schandelijk, dat dergelijke , mensen hier mod kunnen worden. ik kan het niet anders uitleggen dan gebrek aan beter.
moet ik dit forum nog serieus nemen?
Je mag het best vinden, maar om serieus genomen te worden mag je standpunt wel enigszins gegrond zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag ik niet meer vinden dat iemand zich respectloos gedragt? Lees jij SC-topics niet meer dan?
Provocatie is volgens jou automatisch respectloos?quote:Provocatie in de richting van gelovigen is respectvol dan? Mag ik daar niet tegen protesteren?
Ja, weet ik. Dit is wel het ultieme voorbeeld...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Je zult leren dat fok bij wijlen best serieus is, maar vaak ook niet.
inderdaad.quote:Je weet toch dat het modschap een ondemocrattisch proces is?
Tja, als je liever een kermisattractie dan een forum wit zijn......quote:Dan weet je ook dat je zoiets niet serieus moet nemen. Gewoon discussieren en lol maken.![]()
Het blijft een particulier initiatief. Als men niet wenst te evolueren dan zij het zo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, als je liever een kermisattractie dan een forum wit zijn......
Als ik een collega user elders netjes vroeg om de naam van de Almachtige niet ijdel te gebruiken (omdat ik mij daaraan stoor en daar ging hij goed op in), dan kan Sigme het kennelijk niet laten om de ene na de andere bijbelstekst op misplaatse wijze te smijten in mijn richting....quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je mag het best vinden, maar om serieus genomen te worden mag je standpunt wel enigszins gegrond zijn
[..]
Je kan daarin tever gaan. Zoals ik boven heb geillustreerd.quote:Provocatie is volgens jou automatisch respectloos?
Waar ben ik hier respecloos?quote:Je mag best protesteren maar door zelf ook niet echt respect te tonen maak je je nogal ongeloofwaardig.
Tja, daarom ben ik daar maar liever open in. Kennelijk te laat en ondanks mijn topic waarin ik hoopte dat het zou leiden tot een acceptabel resultaat. Maar goed ik heb het geprobeerd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het was me eerlijk nooit opgevallen dat deze onderhuidse zaken spelen.
Dat bijbelteksten incident was wel degelijk in mijn richting (ik had het trouwens wel vaker gemerkt). (ook in mijn topics over abortus bleek ze weinig respect te tonen over de opvattingen van gelovigen). Ik ga niet iets zeggen als ik het niet zeker weet.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik loop hier al een tijdje rond, maar ik heb wel het idee dat je je dingen aantrekt die helemaal niet over je gaan.
Ik vind het in iedergeval niet respectloos, wel dat jij beschikt over veel te lange tenen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ik een collega user elders netjes vroeg om de naam van de Almachtige niet ijdel te gebruiken (omdat ik mij daaraan stoor en daar ging hij goed op in), dan kan Sigme het kennelijk niet laten om de ene na de andere bijbelstekst op misplaatse wijze te smijten in mijn richting....
Noem jij dat repect tonen?? ff eerlijk?
Je komt nu wel heel erg over als een gefrustreerde christen-fundiquote:Dit is weer typisch Nederland. Ayaan Hirsi Ali gedrag wordt verjubeld en beloond met een mod-schap.
Lange tenen dusquote:Je kan daarin tever gaan. Zoals ik boven heb geillustreerd.
In dit topic alleen alquote:Waar ben ik hier respecloos?
is dat net zoiets als: hou Sigme in de gaten, ik vertrouw haar niet? Goed bezig!quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat was blind geloven in Tafkahs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |