Every man for himself en geen enkele vorm van mededogen voor anderen in het systeem. Egocentrisme ten top. Gotta love it!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:21 schreef Arcee het volgende:
Ja, maar wat spreekt je dan aan in the way of living?
Maar zodra je een been breekt en je hebt een kruisje verkeerd gezet op het verzekeringsformulier dan mag je doodgaan van de honger.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:25 schreef thomasanten het volgende:
Gewoon, het zijn werkgrage mensen. Kben zlef ook workaholic
Dat is te zien in NYC met op elke straathoek 3 zwerversquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:25 schreef thomasanten het volgende:
New Yorkers bedoel je dan, neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:25 schreef thomasanten het volgende:
We hebben een Amerika expert hier hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar zodra je een been breekt en je hebt een kruisje verkeerd gezet op het verzekeringsformulier dan mag je doodgaan van de honger.
Gewoon uit het vliegtuig stappen! Wedden dat de meeste mensen die je treft werknemer zijn....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:37 schreef thomasanten het volgende:
Het liefst zou ik in New York City een werknemer treffen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:40 schreef Berkery het volgende:
Misschien slim om eerst wat werkervaring op te doen in NL? Anders goed oefenen op de zin 'Do you want fries with that?'
Tenzij je natuurlijk een lekker kontje hebt. D'r zullen in amerika vast onzettend rijke homo's rondlopen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:40 schreef Berkery het volgende:
Misschien slim om eerst wat werkervaring op te doen in NL? Anders goed oefenen op de zin 'Do you want fries with that?'
Dit is mijn intentie ook, werken en leren in de VS!quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:35 schreef Fe2O3 het volgende:
lol
Schrijf het maar op je buik tot je universiteits diplomas hebt en//of iets kan wat ze daar niet kunnen anders krijg je geen greencard. Of je trouwt met een rijke vrouw aldaar natuurlijk.
Er zijn daar meer dan genoeg aan 'ongeschoolde' of laaggeschoolde werknemers. Zelfs tot op het punt dat mensen langs de straatkant met reclame borden moeten gaan staan (maak het aan die paal vast gek) om maar iets van werk te hebben. En dan kom jij daar aan met je MBO diploma, je kan beter hier bij een buitendienst of helpdesk beginnen en een hts of hbo diploma erachteraan halen.
USA: http://www.universalcomputersys.com/quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:34 schreef thomasanten het volgende:
dankje dankje! Wat is het adres van hun website? En hoe kom je aan deze informatie?
M.v.g.
Thomas Anten
quote:UCS begon oorspronkelijk in 1970 als een regionaal dataverwerkings-servicebureau dat lokale autobedrijven voorzag van wekelijkse voorraadoverzichten. In 1982 verkocht Universal Computer Systems haar eerste in-huis computer systeem. UCS besefte dat doordat de automatiseringsbehoefte van de autobedrijven groeide, ze de snelheid, kracht en onafhankelijkheid nodig hadden van een eigen computersysteem.
In de tachtiger jaren begon UCS computerhardware te leveren, alsmede software, formulieren, softwareondersteuning, en landelijk hardwareonderhoud aan klanten. Tegen 1987 had UCS meer dan 100 in-huis systemen geinstalleerd en het bedrijf was gegroeid naar meer dan 250 werknemers.
UCS ging in de negentiger jaren door met het leveren van innovatieve producten aan de klanten, inclusief Windows-based applicaties en draagbare PC’s. Toen het World Wide Web de manier van zakendoen veranderde, introduceerde UCS Internet applicaties waarmee uw informatie real-time op het Internet beschikbaar kwam. Omdat autobedrijven met hun tijd meegaan en dus veranderen zal UCS niet alleen de ontwikkelingen volgen maar haar leidende rol in softwareontwikkeling behouden.
Vandaag de dag heeft UCS met haar filialen meer dan 2600 mensen in dienst en handhaaft haar reputatie van kwaliteit en innovatie. Het UCS hoofdkantoor beslaat een oppervlakte van 17000 vierkante meter in Houston, Texas. In College Station, Texas staat een 23000 vierkante meter grote vestiging die gebouwd werd om aan de enorme groei van het bedrijf te kunnen voldoen. UCS heeft ook kantoren in Mexico, Groot-Britannië, België en Nederland. Door deze lokaties kan UCS en haar vestigingen het beste Dealer Management Systeem bieden aan autobedrijven over de hele wereld.
Zegt een Nederlanderquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Every man for himself en geen enkele vorm van mededogen voor anderen in het systeem. Egocentrisme ten top. Gotta love it!
Ik zie dat de info al gepost is, mijn stiefvader heeft bijna 25 jaar bij dat bedrijf gewerkt vandaar...quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:34 schreef thomasanten het volgende:
dankje dankje! Wat is het adres van hun website? En hoe kom je aan deze informatie?
M.v.g.
Thomas Anten
Ook nog een punt ja. Hoe goed is je Engels eigenlijk? Je komt van een (Nederlandstalige?) MBO-opleiding. Heb je ooit (regelmatig) zakelijk Engels gesproken of een TOEFL test gedaan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
en de mensen beheersen de taal ook nog eens beter.
Doe es rustig man. Tis een collega FOK!ker.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:49 schreef Blue_ei het volgende:
W.T.C zoeken ze bouwvakker's![]()
Ga google ,of moeten wij dat doen !![]()
Probeer eerst eens een VISUM te regelen en een werkvergunning. Je mag daar niet zomaar gaan werken hoor...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef thomasanten het volgende:
Nederlandstalige opleiding, Toetsen in het engels, examens in het engels certificaten in het engels
Ik ken cito al, toetsen een kleine toets voordat je naar het des betreffende land gaat wonen/ werken. Taalbeheersing..
Njaah.. maybe begin ik wel eerst met leren, naderhand werken... Who knows...
Kben nog jong, ik kan nog alles met mijn leven!
Nu de prijzen zijn gedaald in de VS qua Hypotheken... Is het zeker wel aantrekkelijk om iets te huren/ kopen!
Selectief lezen is ook lezen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:47 schreef Facilitator het volgende:
Lezen!
Je bent goed op de hoogte.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:25 schreef Q. het volgende:
Every man for himself en geen enkele vorm van mededogen voor anderen in het systeem. Egocentrisme ten top. Gotta love it!
[..]
Maar zodra je een been breekt en je hebt een kruisje verkeerd gezet op het verzekeringsformulier dan mag je doodgaan van de honger.
Zoals ik al zei, bij UCS maakt hij een goeie kans, daar geilen ze momenteel nogal op mensen die nederlands spreken, dus daar zou hij wel enige kans maken. Maar voor de rest heb je helemaal gelijk, zie normaal maar eens een slachtoffer te vinden die je greencard voor je wil aanvragen....quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:58 schreef popolon het volgende:
Het lijkt me wel héél erg sterk dat een Amerikaanse werkgever de moeite gaat nemen voor een MBO ICT'er. Zij zullen voor jou o.a. een visumaanvraag moeten doen, dat kun je niet zelf.
No offence maar daar lopen er genoeg van rond in de States.
[..]
Je bent goed op de hoogte.In ieder goed op de hoogte van vooroordelen.
Maar goed, volgens mij ging dit topic daar niet over.
Dat kan niet meer dacht ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:59 schreef Dementor het volgende:
Waarom ga je niet eerst het leger van de VS in?
En kom je er in dit topic niet uit, raad ik je aan hier eens rond te vragen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:29 schreef thomasanten het volgende:
Ik weet het, heb me er zeer goed in verdiept.
Je hebt een greencard nodig, en die verdien je niet zomaar
Je hebt een werkgever uit de VS nodig die interesse heeft in jouw, en die greencard wel kan regele
Neej, zo makkelijk gaat het niet!
moet je eerst een Greencard hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:59 schreef Dementor het volgende:
Waarom ga je niet eerst het leger van de VS in?
Ik heb altijd gedacht dat je die ging verdienen door daar in het leger te gaan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:27 schreef Johnns het volgende:
[..]
moet je eerst een Greencard hebben
kan je trouwens wel na 1 jaar dienst citizenship aanvragen![]()
Een bedrijf moet zo'n werkvergunning aanvragen maar kan dat alleen doen als ze kunnen aantonen dat ze jouw nodig hebben omdat ze de expertise niet in eigen gebied kunnen vinden. En dat zal in jouw geval niet aantoonbaar zijn denk ik zo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:29 schreef thomasanten het volgende:
Ik weet het, heb me er zeer goed in verdiept.
Je hebt een greencard nodig, en die verdien je niet zomaar
Je hebt een werkgever uit de VS nodig die interesse heeft in jouw, en die greencard wel kan regele
Neej, zo makkelijk gaat het niet!
idd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Greencard krijg je trouwens niet zomaar.. daar moeten jaren van visa aan vooraf gaan, en dus ook vast werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |