quote:
Ben ik met je eens!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
DGK heeft een duidelijke keuze gemaakt die ik niet echt kan waarderen.
Ik kijk nog wel, maar als het zo langer doorgaat verliezen ze in ieder geval een streamer.
De ellende is dat ik me dat al een paar keer heb voorgenomen, maar mijn man is een week bezig geweest om uit drie oudere pc's een goed werkende voor mij te maken.Hij werd er doodziek van dat hij er zelf niet meer achter kon kruipen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
DGK heeft een duidelijke keuze gemaakt die ik niet echt kan waarderen.
Ik kijk nog wel, maar als het zo langer doorgaat verliezen ze in ieder geval een streamer.
zei ze datquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:28 schreef Vandaag... het volgende:
Juf Judith over Amanda: wat een kalf is dat soms ook.![]()
Hij zei gister ook dat zn moeder Eric en Huub de hand niet wilde schudden? Dat zegt toch meer over haar dan over H en E lijkt me...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef Marelle het volgende:
Brian wil z'n mama in bescherming nemen om al het gedoe in de Kooi, dus mama Netty kan beter niet komen a.s. zondag volgens Brian. Volgens mij is mama Netty niet op haar mondje gevallen dus ik begrijp Brian alweer niet?! Maar goed hij laat waarschijnlijk z'n criminele broertje dat costant stoned is komen![]()
Zijn broer was ook al niet zo geslaagd. Die schijnt ook wel wat angermanagement te kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef Marelle het volgende:
Brian wil z'n mama in bescherming nemen om al het gedoe in de Kooi, dus mama Netty kan beter niet komen a.s. zondag volgens Brian. Volgens mij is mama Netty niet op haar mondje gevallen dus ik begrijp Brian alweer niet?! Maar goed hij laat waarschijnlijk z'n criminele broertje dat costant stoned is komen![]()
Daar zou ik als ik Eric en Huub was alleen maar heel erg blij mee zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zei gister ook dat zn moeder Eric en Huub de hand niet wilde schudden?
Ik ook hoor ....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:31 schreef kybe het volgende:
[..]
De ellende is dat ik me dat al een paar keer heb voorgenomen, maar mijn man is een week bezig geweest om uit drie oudere pc's een goed werkende voor mij te maken.Hij werd er doodziek van dat hij er zelf niet meer achter kon kruipen.
(hoezo veslaafd)
Die broer komt ook niet omdat het anders niet goed gaat met Huub en Eric...(zei hij vandeweek al)..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef Marelle het volgende:
Brian wil z'n mama in bescherming nemen om al het gedoe in de Kooi, dus mama Netty kan beter niet komen a.s. zondag volgens Brian. Volgens mij is mama Netty niet op haar mondje gevallen dus ik begrijp Brian alweer niet?! Maar goed hij laat waarschijnlijk z'n criminele broertje, die costant stoned is, komen![]()
Tja hoe kortzichtig kan een mens zijn nietwaar??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zei gister ook dat zn moeder Eric en Huub de hand niet wilde schudden? Dat zegt toch meer over haar dan over H en E lijkt me...
Zo'n PM vind ik niet nodig, aangezien de mods het vaak genoeg hebben gevraagd, de tip topic report vind ik wel een goede, zoals ik al eerder heb aangegeven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer helemaal met je eens, maar een pm met: "even je OP aanpassen alsjeblieft' zou een boel gezeik schelen. Vooropgesteld dat diegene in staat is een vriendelijk pm-etje te produceren natuurlijk.
En verder gewoon lekker aan de mods overlaten!
Dat kan nog spannend worden dan, ik zeg ik hou d'r vanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die broer komt ook niet omdat het anders niet goed gaat met Huub en Eric...(zei hij vandeweek al)..
notttquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:33 schreef rooie3 het volgende:
Rat moet moeite doen om mensen te zoeken voor zondag.
Hij heeft echt veel vrienden.
Dat is jouw mening. Ik sta wel achter haar woorden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:26 schreef demins het volgende:
[..]
Onzin, ze moet zich niet zo opstellen!!!
Open even een apart topic voor deze bagger! Vraag ik ook namens de mods! Een vriendelijke PM vind ik onzin...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo'n PM vind ik niet nodig, aangezien de mods het vaak genoeg hebben gevraagd, de tip topic report vind ik wel een goede, zoals ik al eerder heb aangegeven.
OT: Natasja trekt de vaatwasser even open en wil vanavond tv kijken.
Hij wilt een confrontatie tussen Amanda en z`n moeder voorkomen. Hij weet dat z`n moeder tegen Amanda is en hij wilt niet in de verdediging gedrukt worden...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef Marelle het volgende:
Brian wil z'n mama in bescherming nemen om al het gedoe in de Kooi, dus mama Netty kan beter niet komen a.s. zondag volgens Brian. Volgens mij is mama Netty niet op haar mondje gevallen dus ik begrijp Brian alweer niet?!
Er staat toch echt.......hij komt niet..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:36 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dat kan nog spannend worden dan, ik zeg ik hou d'r van![]()
Als ze Natasja in die kooi willen houden moeten ze er wel voor zorgen dat de kinderen het naar hun zin hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef MCR4480 het volgende:
What the fuck, die natasia zit toch in de gouden kooi niet die kinderen?
een skelter voor allebei, een of andere gast die toch in almere woont dus ook gewoon op het kinderfeestje van C. komt, is toch niet normaal meer
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:37 schreef demins het volgende:
[..]
Open even een apart topic voor deze bagger! Vraag ik ook namens de mods! Een vriendelijke PM vind ik onzin...
Brainless weet verdomde goed dat Huub hem zal gaan pakken op wat Heks Netty allemaal gaat uitkramen als ze op bezoek komt in de Villa. En hij weet ook dat daar zijn echte zwakke plek ligt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef Marelle het volgende:
Brian wil z'n mama in bescherming nemen om al het gedoe in de Kooi, dus mama Netty kan beter niet komen a.s. zondag volgens Brian. Volgens mij is mama Netty niet op haar mondje gevallen dus ik begrijp Brian alweer niet?! Maar goed hij laat waarschijnlijk z'n criminele broertje, die costant stoned is, komen![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Als ik het zo hoor allemaal is die moeder nog gekker als Brain zelf.
Tis toch eigenlijk echt wel erg ook dat je mensen niet durft uit te nodigen omdat ze bang zijn voor een confrontatie of zo je wilt een escalatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er staat toch echt.......hij komt niet..
wat ik opzich ook wel jammer vind...![]()
Brian vertelde aan Natasja (zo'n 10 min. geleden) dat hij z'n broer toch zou uitnodigen....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er staat toch echt.......hij komt niet..
wat ik opzich ook wel jammer vind...![]()
Ik denk dat er meer mensen zijn die wel weer eens een escalatie willen zien...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tis toch eigenlijk echt wel erg ook dat je mensen niet durft uit te nodigen omdat ze bang zijn voor een confrontatie of zo je wilt een escalatie.
nee hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer mensen zijn die wel weer eens een escalatie willen zien...![]()
of ben ik nu heel erg![]()
Dat vergelijk ik met de tekst dat ie Amanda niet meer wil neuken....wel/niet/wel/niet..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:43 schreef Marelle het volgende:
[..]
Brian vertelde aan Natasja (zo'n 10 min. geleden) dat hij z'n broer toch zou uitnodigen....
die is straks aan de beurt, kan ze weer uit d'r panty gaan als het niet luktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:44 schreef demins het volgende:
Mag Amanda niet meer meedoen???
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:44 schreef Marrije het volgende:
Oh nee, Brian gaat weer over Nena beginnen.
erg grappig dat wel! Ik wil wel een escalatie zien!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer mensen zijn die wel weer eens een escalatie willen zien...![]()
of ben ik nu heel erg![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat vergelijk ik met de tekst dat ie Amanda niet meer wil neuken....wel/niet/wel/niet..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |