http://www.raindesigninc.com/ilevel.htmlquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Werkt dat ding ook met een afstandsbediening, zodat je dat ding automatisch omhoog en omlaag kan bewegen :\')
Twylight, de icons?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die van backup, bibliotheek, afbeeldingen, enz.
Ik weenie of ze dat nou zo tof vinden W_S, doe es aan Au3 vragenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb je toch een chick annex vriendin annex vrouw voor?
Ik doe altijd voorzichtig de klep open, dan wordt ze ook wel wakker.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat is trouwens een goede wekker voor een macbook
Thnx!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://www.dlanham.com/art/agua/
Dat zijn de mappen enzo.
Audrey, doe 's antwoord geven pls....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weenie of ze dat nou zo tof vinden W_S, doe es aan Au3 vragen
Het is niet alsof ik het niet gezien had.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Audrey, doe 's antwoord geven pls....
Ik vind dat eigenlijk best fascinerend, enige wat je mist is nog zo'n discobol in het midden van je kamer om dat licht egaal te verspreiden zodat het een soort sterrenhemel wordt...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb trouwens een nadeel ontdekt aan een kleine studentenkamer met twee Macs. Als je gaan slapen en je legt je Mac aan de oplader, dan wordt de hele kamer een soort disco met de opladerlichtjes en de ademende slaaplampjes..
Elevator is opvolger van iCurve die je nergens meer kan krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat is het verschil tussen zo'n Elevator en een iCurve dan ?
Een ademende twinkelende sterren hemelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best fascinerend, enige wat je mist is nog zo'n discobol in het midden van je kamer om dat licht egaal te verspreiden zodat het een soort sterrenhemel wordt...![]()
Ik had een keer perongelijk mijn desktop weggegooidquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wijze les voor de volgende keer nooit je homedir renamen...
Werd trouwens ook al volgens mij vermeld bij eerste keer dat je het ding in gebruik ging nemen..
Alles wordt daarin gewoon opgeslagen. Goed en makkelijk voor backup doeleinden trouwens, daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |