MTA is bijna even goed denk ik, als er geen multiplayer normaal zit op gta4 alleen dat duurt effe wat langer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:51 schreef Zwoerd het volgende:
Ik hoop maar dat er een goede multiplayer bij zit
Ik wil een multiplayer zoals je bijvoorbeeld in gta2 had, waar je dus ook gewoon al die npc in hebt. Mooi met een paar man de straten terroriserenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:58 schreef sander89 het volgende:
[..]
MTA is bijna even goed denk ik, als er geen multiplayer normaal zit op gta4 alleen dat duurt effe wat langer.
Hij staat al sinds dag 15 als startpagina ingesteld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:30 schreef computermistake het volgende:
Damnnnnn ik ben al 20 dagen aan het wachten op die trailer.... Ik MOET gewoon weten waar het zich af gaat spelen!
![]()
Wat wil je erin zetten?!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:34 schreef Leonos het volgende:
Hmm, oke ga wel iets met de OP doen...
stakker. Eerst een ander topic volmaken zodat je een nieuwe kunt openen. Echt te triest. Maak er op zijn minst iets leuks van. Doe eens niet zo fucking kinderachtig en zet er op zijn minst een link naar de vorige topics in.quote:
Multi-platform (xbox/ps3 etc etc)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:16 schreef MaxMark het volgende:
Wrom staat er eigenlijk [Multi] in de TT? Omdat er ook een MP-optie in komt?
Meerdere platforms, PS3, 360 en later de PC. Gevolgd door spin-offs op de PSP.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:16 schreef MaxMark het volgende:
Meerdere spelcomputers waar ie op uit komt..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:16 schreef MaxMark het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:48 schreef Asmodean het volgende:
[..]
stakker. Eerst een ander topic volmaken zodat je een nieuwe kunt openen. Echt te triest. Maak er op zijn minst iets leuks van. Doe eens niet zo fucking kinderachtig en zet er op zijn minst een link naar de vorige topics in.
IN-ZITquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:16 schreef MaxMark het volgende:
Omstreeks 00:00 (NL) als je ff de counter doorteltquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoelaat donderdag trailer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |