geen idee eigenlijk. er is wel 1 heel bekend nummer van hem. en voor zijn solo-carriere zat hij in een "boybandje"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:04 schreef Neleos het volgende:
Volgens mij weet ik wel wie het is, maar kan ff niet op z'n naam komen.
Hij heeft toch die clip waarin hij door Amsterdam heen loopt?
neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:09 schreef ScottTracy het volgende:
Het is niet Richard Pryor he?
geen idee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heeft ie niet ook zijn eigen show (gehad)?
cafca +1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:20 schreef cafca het volgende:
Ben E King
Weet je toevallig ook wie ik bedoel cafca?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:04 schreef Neleos het volgende:
Volgens mij weet ik wel wie het is, maar kan ff niet op z'n naam komen.
Hij heeft toch die clip waarin hij door Amsterdam heen loopt?
Als je ongeveer een jaartal erbij hebt, kan ik er misschien op komen. Zegt me wel iets, maar niet heel veel.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook wie ik bedoel cafca?
Ik kom er niet op...
quote:Stand By Me is een Amerikaanse drama-jeugdfilm uit 1986. Het is een film naar het boek van, en tevens één van de weinige niet-horrorverhalen van de schrijver. De regisseur van de film is Rob Reiner en de hoofdrollen worden gespeeld door Wil Wheaton (Gordie Lachance), River Phoenix (Chris Chambers), Corey Feldman (Teddy Duchamp), Jerry O'Connell (Vern Tessio) en Kiefer Sutherland als Ace Merrill.
Halverwege de jaren 70, denk ik. Hele lange gozer. En hij heeft zijn blouse half open geknoopt. Die clip was vroeger altijd veel te zien op The Box. Beetje disco-achtig nummer dacht ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je ongeveer een jaartal erbij hebt, kan ik er misschien op komen. Zegt me wel iets, maar niet heel veel.....
Hm, die e doe ik niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stephan King?
Mac Kissoonquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Halverwege de jaren 70, denk ik. Hele lange gozer. En hij heeft zijn blouse half open geknoopt. Die clip was vroeger altijd veel te zien op The Box. Beetje disco-achtig nummer dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |