Omdat Eric lag te rotzooien, ze hebben nu bewijs mocht Huub er werk van willen maken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:21 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Maar waarom dan net een streamlock, en niet op het moment dat Eric met Huub lag te rotzooien?
Ik ving iets op dat Natasia tegen Sylvia zei dat er niet over gesproken mag worden "Want hij wil hem nog een keer helemaal echt nemen".quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Er is wel iets wat wij nog niet weten dus. De boel wordt om de een of andere reden gecensureerd. Eric vertelde dat hij Huub getrokken en gepijpt heeft en toen zapte het beeld meteen weg. Zal de redactie toch al met de twee hebben gesproken die morgen? Er werden hier wel heel wat beschuldigingen geuit, ook tegen de redactie die in feite had moeten ingrijpen. Achteraf gezien blijkt Huub het allemaal niet erg te vinden, maar dat wisten ze toen nog niet.
Nou, big deal hoor, wacht maar tot die blowjob de volgende keer door Amanda is gegeven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef milk-shake het volgende:
ik zag brain net ook met een big smile binnenkomen ...........die geniet nu al van het feit dat ie huub kan pesten .........met zijn blowjob
Dit gaat wel erg ver hoor...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als Huub's moeder niet ziet dat Lieke het beste is wat ze met haar kind voor kan hebben is ze gewoon een ontaarde moeder!![]()
Tsja, erkend Huub-hater Deborah Pannekoek zwaait natuurlijk wel de scepter daar. Die heeft vast en zeker de visagie-dames bewerkstelligd om Amanda in te seinen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja en wat gebeurt er vervolgens, de hele wereld weet het en iedereen heeft het erover.
What The Fuck!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef Maanvis het volgende:
FF offtopic, ik dacht echt dat Pietjepuk63 een icoontje had van kees prins (van jiskefet)..
ja, wie geld wil winnen moet pijn lijden, dus huub, beentjes spreiden en even door de zure appel bijtenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef Darklight het volgende:
Huub zal wel flink in zn kont zijn geneukt door Eric
Uhm... zag je de smiley aan het eind van mijn boude veronderstelling soms niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dit gaat wel erg ver hoor...
Ik heb het zelf een keer meegemaakt met een vriend van mij en dat zijn hele lastige periodes. Ook toen had ik het gevoel dat de intenties en het gevoel van zijn vriendin niet goed waren ... lastig om mee om te gaan. Je kunt het niet stoppen of tegenhouden en het zelf laten uitzoeken. Heeft niets met ontaarding etc te maken, gewoon met gevoel. Niets meer en niets minder.
Dat is wat Eric tegen Amanda had gezegd!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ving iets op dat Natasia tegen Sylvia zei dat er niet over gesproken mag worden "Want hij wil hem nog een keer helemaal echt nemen".
Nu wel .... excuses.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Uhm... zag je de smiley aan het eind van mijn boude veronderstelling soms niet?
Dat klopt. Zo heeft Eric het tegen Amanda verteld. Ik vond het nogal een vreemd spelletje wat Eric aan het spelen was.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ving iets op dat Natasia tegen Sylvia zei dat er niet over gesproken mag worden "Want hij wil hem nog een keer helemaal echt nemen".
Z'n moeder ziet Lieke lonken. Lonken met brainless.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als Huub's moeder niet ziet dat Lieke het beste is wat ze met haar kind voor kan hebben is ze gewoon een ontaarde moeder!![]()
Geeft niet hoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:29 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nu wel .... excuses.
Maar ik wilde het ook gewoon nog even kwijt.
Dat is zeker vreemd te noemen. En met dit in gedachten kan je de zogenaamde goedbedoelde adviezen van 'vriend en SHE-compagnon' Eric over Lieke dus met een paar kilo zout nemen. Ericje wil gewoon zijn eigen belangen bij Huubje beschermen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:30 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat klopt. Zo heeft Eric het tegen Amanda verteld. Ik vond het nogal een vreemd spelletje wat Eric aan het spelen was.
die natas...ook scherpquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:37 schreef Clank het volgende:
Wat er nu psies gebeurd is met die streamlock?
Ik hoorde na die tijd Huub ook nog zeggen 'Mannetje is nog steeds in shock'
En toen Eric de keuken in kwam vroeg Natasia 'Hoe is het nu met je?'
Waarop Eric een beetje verschrikt reageerde van 'Hoe bedoel je'
Natasia "nou gewoon.. hoe is het met je.. en met je tandjes..
Van Mama-Huub???quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:40 schreef FdW het volgende:
Huub ''moet'' weer bij Syl gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |