Tuurlijk gaan die kaarten niet voor de halve finale al in de voorverkoop. Als RKC van Ajax wint, wat moeten wij dan met kaarten voor de bekerfinale?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:43 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Mja, wist niet zeker.. Soms gaan die dingen al in de voor verkoop toch? Mijn kameraad koopt altijd de kaarten.
Hoeveel kansen werden er toen wel niet gemist zegquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vorig jaar speelden we thuis inderdaad 0-0 tegen Heracles.
Uit wonnen we met 1-3 en ook dat was geen geweldige wedstrijd.
Vorige keer had ik niet eens een Club Card; dus ja.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Ervan uitgaande dat Ajax naar de bekerfinale gaat, is het makkelijk om dan aan kaarten te komen? Wil het namelijk wel meemaken
Jij kon gewoon een losse kaart kopen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vorige keer had ik niet eens een Club Card; dus ja.
Als je van iemand een seizoenkaart kan lenen zit je sowieso wel goed, anders moet het ook wel lukken. +/- 16.000 kaarten beschikbaar
Nee, als je een clubcard hebt is het geen probleem. Alleen kans dat je met de bus moet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb wel gewoon een ajax clubcard
Lastig dan?
Leuk, op een vrijdag!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Tuurlijk. Kampioenswedstrijd.
Jammer hoor, had leuk geweest.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor, dat kan niet![]()
Wat dat betreft niet erg dat hij weggaat, hij is te vaak geblesseerd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef MaxC het volgende:
Grygera gebleseerd uitgevallen bij Tsjechië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |