Heel leuk dat ze bij HSV zo familiair zijn.. Voorlopuig brengt het ze nergens. Zie dat De Jong ook vanavond weer mag starten. Overschatte voetballerquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ah hij was al zo lang niet negatief over Ajax geweest, ik dacht bijna dat ie ziek was![]()
Ja dat is echt een groot voordeel van Ajax....quote:Toch ziet hij ook de positieve kanten van zijn voormalige club. “Ajax is op professioneel gebied verder. Dat merk je ook als je in de kleedkamer komt. Bij Ajax hebben ze kuipstoeltjes en mooie kluisjes, terwijl er hier nog houten banken in de kleedruimte staan. Op zich heeft dat ook wel weer zijn charme,” aldus De Jong.
Visioenen niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrog, zei een wijs persoon ooit.
Gelukkig spelen ze zaterdagavond alquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:22 schreef Nega het volgende:
Ik denk dat we zondag gewoon een dikke overwinning voor PSV op het scorebord zien staan...
Denk dat hij het scorebord in de ArenA bedoeld, als de uitslagen voorbij komen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig spelen ze zaterdagavond al![]()
Maar ik ben bang dat psv "gewoon" wint ja.
Hoop het echt, maar ik ga er pas echt in geloven als we evenveel of meer punten hebben dan PSV.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:40 schreef Messenga het volgende:
Niet geschoten is altijd mis, PSV heeft geen spits in vorm, dus wij worden kampioen.
ls er Zaterdag een gevierd NAC in Breda, dan zit de kans er heel goed in.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop het echt, maar ik ga er pas echt in geloven als we evenveel of meer punten hebben dan PSV.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:25 schreef Cordoba32 het volgende:
Wij winnen echt wel, denk alleen dat psv ook gaat winnen. Al spelen ze maar gelijk, dan gaat het echt spannend worden.
[..]
Al zegt die niks, ik mag hem niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:05 schreef BoNi het volgende:
Zoveel spannends zegt de Jong dit keer toch niet.
Ajax is killer dan HSV..... Lekker boeiend........
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Al zegt die niks, ik mag hem niet.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop het echt, maar ik ga er pas echt in geloven als we evenveel of meer punten hebben dan PSV.
Rond de winterstop stonden we tien punten achter op PSV, dat brachten we terug naar drie punten, maar in drie wedstrijden liep de achterstand weer op tot elf punten. Op dit moment is het weer teruggebracht naar vijf punten, maar dit kan over twee weken zomeer weer acht punten zijn of wellicht maar twee. Er valt totaal niets te zeggen over de komende vijf wedstrijden, we kunnen alleen maar afwachten.
Eerst de hele tijd zeggen ik ben Ajacied, ik ben Ajacied, maar als er meer geld op tafel komt van HSV is hij weg.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat heeft hij jullie eigenlijk misdaan?
Plus bij Ajax altijd zeiken dat ie maar zo weinig op zijn eigen positie stond (maar dat was toch zeker 70 procent van de wedstrijden WEL het geval) en bij zijn presentatie bij HSV doodleuk zeggen dat de positie hem eigenlijk niet zoveel uitmaakt, als hij maar speelt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Eerst de hele tijd zeggen ik ben Ajacied, ik ben Ajacied, maar als er meer geld op tafel komt van HSV is hij weg.
Vaak wel helaas.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach is dat niet voetballers eigen? Shirts kussen, populaire uitspraken, wit voetje halen bij de fans etc. Maar als die zak geld eenmaal komt zijn ze zo weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |