SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt het een suf avondje film?
wordt het een zwoel subtiele flirt avond?
wordt het ranzige extreme sex?
Blijf zitten voor Episode 1
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
Jij hebt inside info?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:59 schreef Lienekien het volgende:
Mogen we ook vertellen wat we inmiddels weten over Erik zijn date?
Sinds wanneer doe jij eigenlijk vriendelijk en aardigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
Gewoon doorgaan ErikDe eerste dates zijn altijd wat onwennig.
Ik wens jou de pijn van een scheiding 14.gifquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij eigenlijk vriendelijk en aardig?
van al z'n eerste dates?quote:
minstens 3 dagen wachten he!! playing hard to get enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:21 schreef Re het volgende:
Wanneer wordt het tijd om te bellen...?
Ik was altijd in de veronderstelling dat homo's er gewoon gelijk opdokenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
minstens 3 dagen wachten he!! playing hard to get enzo![]()
![]()
Ik zou morgen pas sms-en!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Je moet nu ff smsen dat je het heel gezellig vond en dan kijken of hij wat terug stuurt en hoe snel. Dan wachten of hij later nog contact met je opneemt (en als dat te lang duurt zelf natuurlijk, maar zo kun je hem een beetje peilen)![]()
dat dusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou morgen pas sms-en!
Naar Puber & Tienertalk dan maar?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Great. Hoe moet ik ooit aan het volk duidelijk maken hoe het wasals ik zelf nog niet eens kan beantwoorden of het nou wel of niet leuk was. Het was onwennig, het was nieuw, anders, vreemd, onwennig.
Leuk topic, als je iemand hebt die wél vol passie over zoiets kan vertellen. Ik weet niet of het een anticlimax is voor de mensjes hier, maar ik kan er zélf niks over zeggen. Ik weet het gewoon allemaal niet.
Of op slot.quote:
nee joh, episode 1 is net afgelopen, we moeten voorbereiden op episode 2quote:
We zijn haast niks te weten gekomen over episode 1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:40 schreef Re het volgende:
[..]
nee joh, episode 1 is net afgelopen, we moeten voorbereiden op episode 2
je kan er een sitcom van 20 minuten makkelijk mee vullen hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We zijn haast niks te weten gekomen over episode 1![]()
En een hilaaaaaaarische "gel" scenequote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:50 schreef Re het volgende:
[..]
je kan er een sitcom van 20 minuten makkelijk mee vullen hoor
de aanloop
de afspraakop weg naar de date
het broodje
de bioscoop
het afscheid
de vertwijfeling
en de cliffhanger.... het mobieltje in de hand, stuurt hij het vragende smsje?
Ook zo pissig dat je helemaal naar SHO moet afzakken om te lezen hoe het onze Erik vergaan is??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |