hattrick voor Vincent van Hestquote:72': Geert-Marthé Bauer speelt een lange bal naar Vincent van Hest.
72': Vincent van Hest schiet...
72': GOOOOOAL voor AC FOK! United!! Wat een doelpunt... de keeper was kansloos!
Dat gebeurt volgens mij altijd bij VMquote:Op woensdag 4 april 2007 16:32 schreef CaLeX het volgende:
4-0 achter in een VRIENDSCHAPPELIJKE wedstrijd
nee meer omdat de beker vandaag begonnen is (en wij dus niet meedoen aan de beker)quote:
Nee, zaterdag speelde ik nogquote:Op woensdag 4 april 2007 17:15 schreef Chen het volgende:
Ziet er trouwens ook uit dat de manager er niet was? Geen wissels en exact de zelfde opstelling als zaterdag
Wissels worden al voor de wedstrijd doorgegeven, tijdens de wedstrijd kan de manager niets doen.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:15 schreef Chen het volgende:
Ziet er trouwens ook uit dat de manager er niet was? Geen wissels en exact de zelfde opstelling als zaterdag
Geen bedankje voor de 2 assists?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:05 schreef twisteddlogic het volgende:
Een 10
4 goals, niet verkeerd, ook nog gestegen op techniek en snelheid
Edit: Hoeveel % extra fitheid leverd 3 fitheid trainingen op een dag eigenlijk op?
Sta nu op 72%, dus denk dat ik 1 van de 2 trainingen van de week ga veranderen
Wanneer krijg ik salarisverhoging?
Wil een PT2 aannemen maar kom 14k te kort
Op nick kan niemand zoeken, of je team en competitie nummer erbij, of je IDcode gevenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:12 schreef Amadeo het volgende:
EDIT: Oja ik zou trouwens ook wel het FOK! Team willen joinen, maar ik weet niet of ik nog wel goed genoeg ben
Mijn naam op Footstar is Yannick Wouters
Heb je allemaal dezelfde dingen getraind sinds die tijd en hoe hoog is je fitheid?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:48 schreef PatrickD het volgende:
Iemand enig idee hoe het kan dat ik ondanks 3 trainingen per dag inmiddels al sinds 23 maart niet meer gestegen ben in wat voor skill dan ook?
Oh, okquote:Op woensdag 4 april 2007 22:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Op nick kan niemand zoeken, of je team en competitie nummer erbij, of je IDcode geven
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:59 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik houd je in het team, andere spelers heb ik uit het team geschopt en 2 worden misschien verkocht
hoezo we hebben pas 5 verdedigersquote:Op donderdag 5 april 2007 07:36 schreef DzervE het volgende:
[..]
![]()
Hoop dat we zaterdag weer winnen![]()
hmm denk dat ik maar wat anders ga trainen want half het team is nu verdediger![]()
communiceren met je teamgenoten (laat ze praten over nederland)quote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef Amadeo het volgende:
Mijn Adaptability is nu wel laag omdat ik naar een ander land ben gegaan, hoe laat je dat omhoog gaan, gewoon wachten of..?
Ik ga nu iig eerst even wat veel Fitness en Rest At Home doen bij de trainingen zodat mijn Fitness eerst omhoog gaat..
Hmm, ik zie een groot aantal verdedigers maar daar zullen dan nog wel een paar overbodigen en mensen die eigenlijk op een andere plaats spelen tussen zitten dan.quote:
volgens mij zjin de verdedigers op de bank allemaal niet-fokkers, dus die moeten nog weg.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:16 schreef DzervE het volgende:
[..]
Hmm, ik zie een groot aantal verdedigers maar daar zullen dan nog wel een paar overbodigen en mensen die eigenlijk op een andere plaats spelen tussen zitten dan.
Als je op 75% traint (dus niet met de teamtraining mee) kost dat maar 1% ipv 2%.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:47 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn fitheid gaat steeds langzamer omlaag
En zo geschiedde:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:28 schreef twi het volgende:
De tweede week van stijgingen zijn aangebroken
Vandaag Strength, dan achtereenvolgens Positioning, Speed, Tackling en Dribbling
quote:05/04/07
The player Gabriel Schot has raised to 2 on the Technique skill
quote:04/04/07
The player Gabriel Schot has raised to 2 on the Dribbling skill
quote:03/04/07
The player Gabriel Schot has raised to 2 on the Speed skill
quote:02/04/07
The player Gabriel Schot has raised to 2 on the Tackling skill
quote:01/04/07
The player Gabriel Schot has raised to 2 on the Positioning skill
Op naar niveau 3quote:31/03/07
The player Gabriel Schot has raised to 2 on the Strength skill
Is dat een Fok user? Want die komt uit mijn team.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:29 schreef AirRaid het volgende:
ACFU heeft zojuist Nico Lemmens aangetrokken.
Tevens is het in onderhandeling met Coos van Enschedé en de belg Yannick Wouters
Ik dus.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is dat een Fok user? Want die komt uit mijn team.
Ik had het op engels staan en niet nagedacht over m'n training.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:26 schreef nicomart het volgende:
welkom
edit: aparte combinatie trouwens Tackelen 6 Voorzetten 4. Waarom heb je gekozen voor die combinatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |