abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 april 2007 @ 16:09:38 #27
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_47896351
Tvp
  maandag 2 april 2007 @ 14:50:32 #31
102952 Silentium
Gegarandeerd.
pi_47925842
quote:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Slokkie bier
  maandag 2 april 2007 @ 17:28:15 #32
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_47931554
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:50 schreef Silentium het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zo zouden ze allemaal aangepakt moeten worden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Tot zover het nieuws
pi_47948395
http://www.machovideo.com/article.php?article=3907

link kan traag zijn...

Een tellsell achtige programma....een 2e hands wibra zwaard...een verkoper die zelfs voor domme mensen een belediging is…

Einde is echt droog: "we euhh...may need emergency surgery in the studio"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_48030344
oooh fucking hell ......... waaaay too much tequila .... Ooohw maaaaan....

Eindelijk wordt een irritante beller aangepakt

Winkelier wordt constant overvallen MAAR neemt uiteindelijk wraak! .... aaaah...heerlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

...aziatische jongen wordt op zijn 1e dag van zijn nieuwe school gepest...wordt uiteindelijk uitgedaagd voor een gevecht...hij accepteerd en HIJ 0WNT ZIJN TEGENSTANDER
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_48063499
Nuclear Deal or No Deal....

http://www.youtube.com/watch?v=0K_zsxtGUdI
pi_48065719
http://www.youtube.com/watch?v=_FdbJUC42wM

het is een privé topic waard enzo
  Redactie Games vrijdag 6 april 2007 @ 01:20:44 #38
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_48066430
UFOOOOPPPPPPPPPPPPPPPPPPOOOOOOOOOOOOOOORRRRNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOO Echt WTF?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_48147013
http://www.buzzhumor.com/(...)prise_Down_Her_Shirt

booby trap
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

stoere weerman

[ Bericht 33% gewijzigd door Dragonetti op 09-04-2007 18:05:06 ]
pi_48158410
aldus

DEZE MAN HEB M@D SK1LL$$$$$ EINSSSSssssssbirikiüc!!!11

http://www.youtube.com/watch?v=PaQQou7dCbg&mode=related&search=

Check die shizzleeeee

en ook

http://www.youtube.com/watch?v=MKaS9_FpoLE&mode=related&search=
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_48233312
http://www.burorenkema.nl/2007/04/extreme_pullover.php
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_48233735
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef STING het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2007/04/extreme_pullover.php
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
OMG!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_48244381
Mocht je binnenkort een potje gaan poolen met vrienden, dan heb ik bij deze een fantastisch trickshot voor je..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het enige wat je nodig hebt:

• 3 biljartballen;
  • 1 muntje;
  • Een keu;
  • En 1 naieve vriend.

Speel het dan op dezelfde manier als de knakker in dit filmpje en gegarandeerd dat je een vriend voor het leven erbij hebt!
  • Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
      Forum Admin donderdag 12 april 2007 @ 08:39:40 #48
    58651 crew  murp
    murp
    pi_48244448
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 08:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
    Mocht je binnenkort een potje gaan poolen met vrienden, dan heb ik bij deze een fantastisch trickshot voor je..
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

• 3 biljartballen;
  • 1 muntje;
  • Een keu;
  • En 1 naieve vriend.

Speel het dan op dezelfde manier als de knakker in dit filmpje en gegarandeerd dat je een vriend voor het leven erbij hebt!
  • om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
      donderdag 12 april 2007 @ 14:22:08 #50
    52853 L.Mo
    Hey! Viespeuk!
    pi_48255532
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 08:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

• 3 biljartballen;
  • 1 muntje;
  • Een keu;
  • En 1 naieve vriend.

• om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Tot zover het nieuws
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
    Ja, breng me naar de shop