quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zit momenteel in de gevangenis, dus kan ff niet meedoen
Leuk! Ik zit ook in Eindhoven! Naam is Stok.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:00 schreef Americanidiot het volgende:
ik zit in eindhoven, bedrijfsnaam is Marianum.bv
'k ben ben benieuwd hoe m'n groenteboeren het gedaan hebben vandaag
BTW de fokclan zal ik zeker joinen![]()
je zit er vaker in, dan dat je er uit bentquote:
het vrijkopen kost bij mij ruim 3,5 ton en het heeft geen nut, want dan zit ik weer over de 5 ton in de min, dus kan ik beter blijven zitten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:05 schreef Misanthropist het volgende:
@Luctor.et.Emergo en ChickenSpikey:
Jullie kunnen je toch ook gewoon vrijkopen?
Heb ik nu ook al twee rondes achter elkaar gedaan
hehehe ik heb ruim 1,5mil en 1,9mil moeten lappenquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het vrijkopen kost bij mij ruim 3,5 ton en het heeft geen nut, want dan zit ik weer over de 5 ton in de min, dus kan ik beter blijven zitten.
Dus dat wil zeggen volgende keer maar iets in de kas moet laten zitten...quote:Vraag: Mag ik rood staan?
Antwoord: Ja, max. 5 ronden achter elkaar, VOOR het begin van de 6e update moet je positief staan anders worden je account en alle gegevens gewist!
Omzet winkel ¤ 1.792.586quote:Op maandag 9 april 2007 14:50 schreef Eronymus het volgende:
Netjes gedaan .... heb zelf 2 bakkers en 1 groenteboer en omzet van 1.053.960
is me ook uitzonderlijk positief bevallen moet ik zeggen, helemaal nu een maat van mij dat ook doet is het nog leuke gespreksstof ookquote:
dan zo op een terras gaan zitten en gaan praten over je omzet enzo, iedereen zo vanquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:53 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
is me ook uitzonderlijk positief bevallen moet ik zeggen, helemaal nu een maat van mij dat ook doet is het nog leuke gespreksstof ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |