Ik geloof dat we allemaal in een andere stad zitten, dus ik zie dat niet echt als iets haalbaarsquote:Op maandag 2 april 2007 12:57 schreef Misanthropist het volgende:
we kunnen ook een politieke partij beginnen
HAHAHAHA, stelletje prutsers zijn wequote:Op maandag 2 april 2007 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb momenteel een crimimele status van 27 en zit voor nog 4 rondes in de bak, dus ik zal voorlopig niet aan die 200 komen.
Ben ook pas 10 rondes bezigquote:Op maandag 2 april 2007 14:12 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
HAHAHAHA, stelletje prutsers zijn we![]()
oh ja, kwam omdat de vluchtauto niet snel genoeg was.quote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef ChickenSpikey het volgende:
Ja, maar bedoelde van dat in de bak zitten
m'n kassaldo is 2 miljoen negatief en m'n voorraad is bijna op en niet toerijkend ben ik bangquote:
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 2 april 2007 16:44 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
m'n kassaldo is 2 miljoen negatief en m'n voorraad is bijna op en niet toerijkend ben ik bang
ik had een telecom winkel gekocht, maar daarvoor heb ik mezelf diep in de schulden gestoken en het niet op het juiste moment gedaanquote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar?
altijd eerst je voorraad aanvullen, voordat je iets anders gaat kopen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:49 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ik had een telecom winkel gekocht, maar daarvoor heb ik mezelf diep in de schulden gestoken en het niet op het juiste moment gedaanwant m'n voorraad van de rest was niet genoeg om deze uitgave te dekken.
oeps
ik heb het op mijn werk staan, dus pm me ff dan mail ik 'em morgen. Er zijn een berg dingen die beter zouden kunnen, maar geen zin om dat te veranderen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:53 schreef beertenderrr het volgende:
goed bezig
ik ga nu dan even een nieuw imperium opzettenkomt helemaal goed
p.s. mag ik jouw excel schema'tje eens zien?
Ben ook makelaar geweest, maar kostte me meer dan het opleverde. Ben er lekker mee gekaptquote:Op maandag 2 april 2007 20:56 schreef Misanthropist het volgende:
Kinders, hier spreekt makelaar bas en ik ben goedkoop (20.000 startkosten en 1,50% provisie)
daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:22 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ben ook makelaar geweest, maar kostte me meer dan het opleverde. Ben er lekker mee gekapt
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik sta nog ¤ 18.000 in de plusen heb hopelijke weer genoeg ingekocht voor de komende ronde
lening heb ik intussen weer afbetaald en verwacht een winst van 1 miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |