Ik koop alleen op de zwarte makrt wat ik nodig heb. En meestal ben ik te laat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:09 schreef renetje19 het volgende:
Maar mensen, ff wat anders he, ik lees hier dat je je zwart geld wit moet wassen, maar ik koop steeds de zwarte markt leeg, daar verdien je toch meer aan, dan dat je het laat witwassen?
Wat is je accountnaam in het spel, dan kan je in de OP toegevoegd worden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook begonnen
Snap er nog niet veel van, vanavond maar weer eens een beetje rondkijken
Kom op mensen, meld je aan voor de FOK!-Clan!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is je accountnaam in het spel, dan kan je in de OP toegevoegd worden.
En zitten we op 6 mogelijke deelnemers voor de FOK!-clan, dus nog twee te gaan.
Ok, en hoe kunnen wij ons nu aanmelden?quote:
nee dit was niet van het aanmelden bij een clan, maar bij het spel zelfquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ok, en hoe kunnen wij ons nu aanmelden?
Aanschaf van een fabriek is wel kostbaar.. Heb hem op de bedrijvenmarkt gekocht voor 2,9 miljoen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat gaat lekker danIk heb nog geen fabriek/groothandels dus er valt nog niet veel te verkopen daarmee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |