quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb op Sylvia gestemd..vind Huub iets te saai
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:07 schreef Sug4r het volgende:
Dat was in het begin Sylvia en dat blijft Sylvia..![]()
Z`n broersquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:32 schreef marky het volgende:
Wie in godsnaam stem op Brian.
Mensen die nog normaal kunnen nadenken en die niet achter iedereen aanhuppelen. Aan de andere kant kan ik het ook wel begrijpen dat "iedereen" hier voor die mongool is. 9 van de 10 mensen op dit forum zijn dikke nerds die zich met Huub kunnen associeren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:32 schreef marky het volgende:
Wie in godsnaam stem op Brian.
Ik heb een totaal ander karakter als Brian, maar kan me toch meer met hem associëren dan met Huub. Ik weet zeker dat hij niet zo slecht is als sommigen hier doen voorkomen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:09 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Mensen die nog normaal kunnen nadenken en die niet achter iedereen aanhuppelen. Aan de andere kant kan ik het ook wel begrijpen dat "iedereen" hier voor die mongool is. 9 van de 10 mensen op dit forum zijn dikke nerds die zich met Huub kunnen associeren.![]()
![]()
Ik ben normaal gesproken niet zo'n meeloper en mensen die hier al wat langer posten weten uit de historie dat ik vaak juist niet met de massa meeloop. Maar die Brian is wel zo een vreselijke achterbaks, stiekum en zielig persoon daar kan je gewoon niet voor zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:09 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Mensen die nog normaal kunnen nadenken en die niet achter iedereen aanhuppelen. Aan de andere kant kan ik het ook wel begrijpen dat "iedereen" hier voor die mongool is. 9 van de 10 mensen op dit forum zijn dikke nerds die zich met Huub kunnen associeren.![]()
![]()
Lullig voor je dat jij dan net die tiende persoon bent,maar jij bent vast en zeker goed in bewerkstelligenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:09 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
![]()
ik wist niet dat ze bestonden maar het is dan tog waar.. mensen die er openlijk voor uitkomen dat ze op die meeloper stemmenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:29 schreef the_undertaker het volgende:
1. Eric
2. Huub
3. Sylvia
4. AmanDEL
5. Natasia
6. Jaap
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Para Brodda
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:27 schreef Repeat het volgende:
Gvd ik heb eric aangeklikt
Uiteraard is Brian het tofst.
Leuk om te zien dat je Huub niet als dief zit terwijl hij toch ook gejat heeft.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:55 schreef rebellious_angel het volgende:
Sylvia
Huub
Eric
Natasia
Amanda
heel eind niets
dief en diefjesmaat
In eerste instantie was het toegestaan... maar na de laatste regelaanpassing niet meer.... en dan de manier waarop het ging.... het kado van Syl, kwam in zijn onderbroek terecht.... lekker hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je Huub niet als dief zit terwijl hij toch ook gejat heeft.
Hmm, oogkleppen anyone?
Alsof het als het wel of niet mogen volgens de regels een argument is om iets af te keuren als kijker, hou op met dit belachelijke gedoe altijd alsjeblieftquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:19 schreef Desii het volgende:
[..]
In eerste instantie was het toegestaan... maar na de laatste regelaanpassing niet meer.... en dan de manier waarop het ging.... het kado van Syl, kwam in zijn onderbroek terecht.... lekker hoor![]()
Volgens mij zijn Huub en Eric samen de genen die tissues nodig hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:24 schreef Polonium-120 het volgende:
nummero uno - huub (waarom zou je voor substitutes gaan als huub er is)
de rest is om te janken. voor de liefhebbers heb ik een tissue[afbeelding]
Brian en Amanda bijna ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:36 schreef dmiltenburg het volgende:
HUUB , hij brengt als enige leven in De Gouden Kooi !!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |