Is dat in het topic niet meer gecorrigeerd?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Blijft onverkort een vreemde kwestie dat mij in het vorig topique een punt is ontzegt voor het juist beantwoorden van de papavervraag ten faveure van PR die hiervoor ten onrechte een punt ontving.
iedereen verliest weleens onterecht een puntje.. PR had in het vorige topic het punt van mij moeten krijgen maar die ging naar Strychnine.. big deal.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Blijft onverkort een vreemde kwestie dat mij in het vorig topique een punt is ontzegt voor het juist beantwoorden van de papavervraag ten faveure van PR die hiervoor ten onrechte een punt ontving.
Heb je je ingelezen in de kwestie? Anders vind ik eigenlijk dat je even een tijdje je mond moet houden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
iedereen verliest weleens onterecht een puntje.. PR had in het vorige topic het punt van mij moeten krijgen maar die ging naar Strychnine.. big deal.
PR kreeg een punt terwijl hij niet eens een antwoord had gegeven, lijkt me redelijk onterechtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
iedereen verliest weleens onterecht een puntje.. PR had in het vorige topic het punt van mij moeten krijgen maar die ging naar Strychnine.. big deal.
ik gokte op dirk, maar weet het echt niet, i kan ik helemaal niks mee verzinnen hahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
als het voornamen zijn dan is de D een Duncan volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |