Zeker de moeite waard om te lezen maar het is geen fantasy.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:50 schreef SaskiaR het volgende:
Is dat de moeite waard om te lezen (ben op zoek naar goeie fantasy boeken)?
Hoe heet de fantasy-trilogie door Philip Pullman?
Het valt best mee hoeveel fantasy ik lees. Het blijft een beetje steken bij de Discworld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
't Valt me op dat PR hem niet kent. Lijkt me juist een echt PR boek
't Is dan ook geen fantasyquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het valt best mee hoeveel fantasy ik lees. Het blijft een beetje steken bij de Discworld.
is zeker fantasy, heb ik al gelezen. Prince of nothing kreeg ik ook als tip, maar dat kon ik niet vinden.quote:
aanpassen dus jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef Lylak het volgende:
SaskiaR +1
Nee. Ik ben geen grote fantasylezer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
is zeker fantasy, heb ik al gelezen. Prince of nothing kreeg ik ook als tip, maar dat kon ik niet vinden.
Heb je A song of ice and fire gelezen? (promoot promoot)
SaskiaR +1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:02 schreef SaskiaR het volgende:
linge
Wat?quote:Hetis het relatieve hoogteverschil van een watergang, uitgedrukt in m/km (meters per kilometer). De
lijn is het
uitgezet in functie van de lengte van de rivier. Bij een groot
snijdt een rivier zich in het landschap in. Als het
gering is, gaat een rivier kronkelen of meanderen. Zo is het (gemiddelde)
van de beek de Geul 4,3 m/km, zijnde 250 m (het totale hoogteverschil) : 58 km (de totale lengte).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |