Is dat in het topic niet meer gecorrigeerd?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Blijft onverkort een vreemde kwestie dat mij in het vorig topique een punt is ontzegt voor het juist beantwoorden van de papavervraag ten faveure van PR die hiervoor ten onrechte een punt ontving.
iedereen verliest weleens onterecht een puntje.. PR had in het vorige topic het punt van mij moeten krijgen maar die ging naar Strychnine.. big deal.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Blijft onverkort een vreemde kwestie dat mij in het vorig topique een punt is ontzegt voor het juist beantwoorden van de papavervraag ten faveure van PR die hiervoor ten onrechte een punt ontving.
Heb je je ingelezen in de kwestie? Anders vind ik eigenlijk dat je even een tijdje je mond moet houden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
iedereen verliest weleens onterecht een puntje.. PR had in het vorige topic het punt van mij moeten krijgen maar die ging naar Strychnine.. big deal.
PR kreeg een punt terwijl hij niet eens een antwoord had gegeven, lijkt me redelijk onterechtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
iedereen verliest weleens onterecht een puntje.. PR had in het vorige topic het punt van mij moeten krijgen maar die ging naar Strychnine.. big deal.
ik gokte op dirk, maar weet het echt niet, i kan ik helemaal niks mee verzinnen hahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
als het voornamen zijn dan is de D een Duncan volgens mij...
Nem +1 Het zijn inderdaad de voornamen, en ik had besloten om de eerste die Duncan noemde de punten te geven, dus Nem dat ben jij. Ik dacht dat iedereen Duncan Stutterheim wel zou kennen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
als het voornamen zijn dan is de D een Duncan volgens mij...
Hé dat had je er niet bijgezegd. Ik zat nog op de andere twee namen te broeden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:37 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nem +1 Het zijn inderdaad de voornamen, en ik had besloten om de eerste die Duncan noemde de punten te geven, dus Nem dat ben jij. Het zijn dus Irfan, Duncan en Theo.
Je zei dat het lijkt op Q-dance. Dus ik kan altijd proberen, toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is die één letter-obessie toch?
Vette hint: Mad`house
Dat is waar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:53 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Je zei dat het lijkt op Q-dance. Dus ik kan altijd proberen, toch?
Tja..je had het breder uit moeten metenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:55 schreef Robbiev85 het volgende:
ik geef het op.. de enige die ik ken in dat wereldje zijn ID&T, q-dance, B2S , art of dance en dan degene die hellraiser organiseerd
(tis wel mijn muziek ja)
En wie verzint er nu een vraag?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:01 schreef Robbiev85 het volgende:
aaah das inderdaad breder dan ik zat te denken
Digidance? tenminste commerciele projecten
edit: ben nu ook weg
Bij dezequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:08 schreef SaskiaR het volgende:
Jij?
Zeker niet de eerste de beste, maar jij was het idd niet....quote:
Altijd de eerste die ik opnoem als het om geniale quotes gaatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:11 schreef SaskiaR het volgende:
Churchill?
Correct!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:19 schreef SaskiaR het volgende:
Martin Luther king?
Dat was eerder tochquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
kennedy?
Nee, je denkt wel de goede kant op.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:37 schreef Yestuuur het volgende:
freud???
Naam is een paar letters langer. begint met R en eindig op ch.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:39 schreef methan het volgende:
was wl een psychiater maar naam rioch of zo. Weet het niet meer
Rorschach, inderdaad. Ik vroeg me al af of jij het niet wist.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:43 schreef SaskiaR het volgende:
roschach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |