probeer het nog eens, misschien is die dan wel grappigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:23 schreef SuperRogier het volgende:
Waarschijnlijk is de TS gepwned in de club toen hij ging housen op jumpstyle
ofzo
Whehe. Je woont in belgië.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:25 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
probeer het nog eens, misschien is die dan wel grappig![]()
alweer mislukt zeg! ik woon gewoon weer in Nederland. Nog geen zin gehad om het aan te passen.quote:
Heb je nu ook een stijve?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:16 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
yes yes yes! zou jij jumpstylers ook in kampern willen stoppen enzo? of wil alleen ik dat?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Sowieso is die 'stijl' waarmee de standaard puber/tiener 'danst' (dus wat op en neer staan springen als een konijn dat steroďdes heeft gegeten) zum kotsen.
Dansen is sowieso al triest.
omdat je het niet kan ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Sowieso is die 'stijl' waarmee de standaard puber/tiener 'danst' (dus wat op en neer staan springen als een konijn dat steroďdes heeft gegeten) zum kotsen.
Dansen is sowieso al triest.
Kan het ook niet, en ik wil het ook niet kennen.quote:
WTFquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:21 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Dat is Fons, een motorisch gestoord jongetje die altijd op zaterdag over de markt loopt in Arnhem want dan moet hij medicijnen halen voor zijn doodzieke moeder![]()
Daar moet je niet mee spotten
Imbeciel
België of Frankrijk geloof ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:01 schreef De_Ananas het volgende:
Jump komt heul niet uit Belgie
Ik niet..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:48 schreef Forcefuzz het volgende:
Hoe kom je erbij dat die trend in Rotterdam is ontstaan? En die clip met legopoppetjes vind ik best tof. En die mbo generalisatie vind ik ook maar stom.![]()
Zullen de belgens wel zijn.. zo'n onzin.. Kan niet van Fransen af komen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |