ik denk dat het dan gewoon een debiel was!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:12 schreef gday het volgende:
Ik zag afgelopen zaterdag in de binnenstad van Arnhem een knaapje lelijk jumpen, zonder muziek. Dát zag er pas debiel uit.
Die zijn vast heel slim dan!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef Linkmiegel het volgende:
Af en toe kijk ik tmf en dan zit ik sommige clips met schaamte te bekijken. Neem nou het nummer van Jeckell and Hyde. Echt zo'n ontzettend zielige clip. Is deze trent in Rotterdam ontstaan? De zogenoemde jumpstyleJullie weten vast wel welke muziek ik bedoel. Het soort muziek waar hersenloze mannetjes van rond de 16 jaar op lopen te springen. Meestal bootschoentjes aan en zogenaamde trendy opgeschoren koppen. Waarschijnlijk heeft 99 procent van de jumpstylers een MBO achtergrond! Mijn klacht: Jumpstyle is te triest voor woorden en moet verbannen worden!
omdat? ga nou niet zeggen dat je op je 16e geen mbo kan doen, want dan ben jij dom... rond de 16 bedoel ik 16+quote:
Ik ben het deels wel eens met je klacht heurquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:12 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
vind jij ze er intelligent uitzien dan?
Nee, hij probeerde wel duidelijk te jumpen, maar het zag er niet zo geweldig uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:13 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
ik denk dat het dan gewoon een debiel was!
yes yes yes! zou jij jumpstylers ook in kampern willen stoppen enzo? of wil alleen ik dat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:15 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik ben het deels wel eens met je klacht heur![]()
ben je gek ofzo dan gaan ze met ze alle tegelijk jumpen!!! dat kan onze aarde niet aan!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:16 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
yes yes yes! zou jij jumpstylers ook in kampern willen stoppen enzo? of wil alleen ik dat?
Dat is Fons, een motorisch gestoord jongetje die altijd op zaterdag over de markt loopt in Arnhem want dan moet hij medicijnen halen voor zijn doodzieke moederquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:12 schreef gday het volgende:
Ik zag afgelopen zaterdag in de binnenstad van Arnhem een knaapje lelijk jumpen, zonder muziek. Dát zag er pas debiel uit.
probeer het nog eens, misschien is die dan wel grappigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:23 schreef SuperRogier het volgende:
Waarschijnlijk is de TS gepwned in de club toen hij ging housen op jumpstyle
ofzo
Whehe. Je woont in belgië.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:25 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
probeer het nog eens, misschien is die dan wel grappig![]()
alweer mislukt zeg! ik woon gewoon weer in Nederland. Nog geen zin gehad om het aan te passen.quote:
Heb je nu ook een stijve?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:16 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
yes yes yes! zou jij jumpstylers ook in kampern willen stoppen enzo? of wil alleen ik dat?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Sowieso is die 'stijl' waarmee de standaard puber/tiener 'danst' (dus wat op en neer staan springen als een konijn dat steroďdes heeft gegeten) zum kotsen.
Dansen is sowieso al triest.
omdat je het niet kan ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Sowieso is die 'stijl' waarmee de standaard puber/tiener 'danst' (dus wat op en neer staan springen als een konijn dat steroďdes heeft gegeten) zum kotsen.
Dansen is sowieso al triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |