quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zodat hij ermee naar z'n werk kan gooien.![]()
Een homo. Zie OP.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:32 schreef Armageddon het volgende:
Jarno mij men! updeet mie men. Wies Ticker?
Lees je inquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:32 schreef Armageddon het volgende:
Jarno mij men! updeet mie men. Wies Ticker?
WTF!?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Arma! Deze knuppel wil vechtuh. Wat spreken we af?
Ik weet niet of -ie zover van huis mag van z'n begeleider maar we kunnen het vragen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
WTF!?
Bij mij in de achtertuin zou ik zeggen. Zuiderpark.
Je moet wel zorgen dat jullie niet gaan clinchen, verstandelijk gehandicapten schijnen nog wel eens te kwijlenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet niet of -ie zover van huis mag van z'n begeleider maar we kunnen het vragen.
Wat een kerel. Wát een kerel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg vrienden op de sportschool het kunstmatige bruiningscentrum.
De jutter is best in de buurt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet niet of -ie zover van huis mag van z'n begeleider maar we kunnen het vragen.
mensen met een verstandelijke beperking!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je moet wel zorgen dat jullie niet gaan clinchen, verstandelijk gehandicapten schijnen nog wel eens te kwijlen![]()
Kom je gewapend?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
WTF!?
Bij mij in de achtertuin zou ik zeggen. Zuiderpark.
Hij is denk ik fotoboeken aan het doorspitten naar jongens die ook meisjes kleren aan hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar is die Tikkel nu weer heen? Of is-ie een megapost aan 't voorbereiden? De post der posts die ons in een keer van deze aardkloot af zal vegen?
Check, dus!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij is denk ik fotoboeken aan het doorspitten naar mensen die ook meisjes kleren aan hebben![]()
kutquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij is denk ik fotoboeken aan het doorspitten naar jongens die ook meisjes kleren aan hebben![]()
Sjow, jij bent echt het toppunt van mannelijkheid.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij is denk ik fotoboeken aan het doorspitten naar jongens die ook meisjes kleren aan hebben![]()
En je ziet jezelf als ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sjow, jij bent echt het toppunt van mannelijkheid.
Zet een pet schuin en je zegt 2x je weetz en we kunnen gelijk rappen.
Maarja zo zal het wel gaan in Assen. Daar wonen volgens mij geen echte negers, dus worden die boeren al snel bang he.
Zoek jij nog een AVA !!! ?quote:
Nee, jij bent een neger wou je zeggen? Je doet wel je best in ieder geval, dat moet ik je nageven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maarja zo zal het wel gaan in Assen. Daar wonen volgens mij geen echte negers, dus worden die boeren al snel bang he.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hee jeweets Assen FTW aightquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je zou het bijna zeggen met die zonnenbankkleur.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:41 schreef Jarno het volgende:
Ben jij een negert, Trickle?
Moedig 'm nou niet aan...quote:
Maar ja bestaat in tegenstelling tot denkfout dan wel weer uit twee woorden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
inderdaad, straks denkt ie nog dat ie grappig isquote:
assenaarenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hee jeweets Assen FTW aight![]()
denkt ie dat dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
inderdaad, straks denkt ie nog dat ie grappig is![]()
Zegt de term 'damage control' je iets?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef Ticker het volgende:
Ja jongens niet iedereen is zo lekker bleek als jullie.
Monitor-wit is uit.![]()
is goed negerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef Ticker het volgende:
Monitor-wit is uit.![]()
Je kleurtje matcht perfect met het heaumeau-reauze. Je hebt wel smaak!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef Ticker het volgende:
Monitor-wit is uit.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je kleurtje matcht perfect met het heaumeau-reauze. Je hebt wel smaak!![]()
info junkie, bestaat in tegenstelling tot kansloos, dan weer wel uit twee woorden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ja bestaat in tegenstelling tot denkfout dan wel weer uit twee woorden.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
inderdaad, straks denkt ie nog dat ie grappig is![]()
quote:
" Poep "quote:
Zeg jij?quote:
?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
" Poep "
whahahahaha, LACHEN! GHA whaheheheheheh
Voor post-natale abortus, that is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:48 schreef Jarno het volgende:
Ik vind ook dat Ticker een uitstekend punt maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |