Cool !quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:34 schreef Sonja27 het volgende:
Kaartjes uit Canada, Bosnia Herzegovina en Zwitserland!!!
Ik heb nog steeds van twee tags iets tegoed van haar en dat was echt al een tijd geleden,ze heeft tot op de dag van vandaag mijn adres nog niet gevraagd.Ik kon me in de "band t-shirt-Tag"niet meer inhoudenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:43 schreef Smittend het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien dat Zandermatt allemaal items topics aan het openen is ..ze was geloof ik niet helemaal betrouwbaar.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.![]()
Ik zag 't ...ben benieuwd of een mod het weg gaat halen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:12 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds van twee tags iets tegoed van haar en dat was echt al een tijd geleden,ze heeft tot op de dag van vandaag mijn adres nog niet gevraagd.Ik kon me in de "band t-shirt-Tag"niet meer inhouden![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:19 schreef Tammymara het volgende:
Ik scheld niet, ik vloek niet, en volgens hun eigen regels ( unfair user topic) mag je alleen maar niet vloeken en dat doe ik niet
Daarom postte ik het ookquote:
Het was ook niet zo dat ik echt blij was dat er geen post wasquote:
quote:Hello! You are the first person on PC without a name! Hereby a card from lovely Holland. Many nice canals, coffeeshops and tulips. Cheers Jeroen
Een soort AA maar dan PAquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef Miwaki het volgende:
Trouwens, wat is Postcrossers Anonymous?
Man het was gewoon geweldig!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:12 schreef Fannetje het volgende:
Welkom, miwaki!
En Sonja, Paul is zoooo goed!Dat moet helemaal goedkomen!
Ik ken een blonde Nederlandse Helga, ze woont niet zo ver bij Allan vandaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zat vandaag naast een Helga in de trein. Gelukkig was ze blond en Nederlands.![]()
huh?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:54 schreef Sonja27 het volgende:
Maar dat wordt wat lastig aangezien die voorstelling gisteren was!![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ken een blonde Nederlandse Helga, ze woont niet zo ver bij Allan vandaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |