dat denk ik wel jaquote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef Vava het volgende:
Best eng hoorzo'n feest waar alleen maar mensen lopen die "op zoek" zijn
![]()
dat gevoel heb ik ook altijd hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 23:20 schreef Vava het volgende:
Ik heb altijd het idee dat er op zo'n feest allemaal mensen lopen die echt te sneu zijn ofzodat ze het als laatste redmiddel zien en dat ze denken dat iedereen er daar zo over denkt
![]()
is misschien helemaal niet zo maar zo'n idee heb ik altijd
![]()
ik heb 2 exen op fok!quote:Maar iemand via zo'n site leren kennen is niks om je voor te schamen hoorik ken meer mensen die elkaar zo hebben leren kennen
er zijn ook mensen die elkaar via Fok! hebben leren kennen
Ik dus ook niet maar die site op zich, misschien ooit, als ik op zoek ga ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 23:23 schreef Muck het volgende:
dat gevoel heb ik ook altijd hoor
i kzou het zelf in elk geval echt nooooooit doen!
quote:ik heb 2 exen op fok!
Een collega van me ook zoquote:nah, ik had eigenlijk net besloten dat het niks voor mij was, relatieplanet, en toen kreeg ik een berichtje van lars... na een hele tijd msnen en smsen hebben we een keer afgesproken, en in het echt bleek ie echt heel leuk te zijn
ach, er is op zich ook niks mee hoor, maar ik weet nooit wat ik moet schrijven naar zo'n leuke vent.. zo van: "hallo leuke vent, verder weet ik niks te schrijven" komt ook zo mutsig over hequote:Op donderdag 5 april 2007 23:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik dus ook niet maar die site op zich, misschien ooit, als ik op zoek ga ofzo![]()
1 bekende en 1 ehm, beruchtequote:[..]dat wist ik niet
![]()
laten we hopen dat het bij mij en lars ook zo gaatquote:[..]
Een collega van me ook zoook net bedacht dat het niks was en toen een berichtje (jaar geleden ofzo) en nu zijn ze nog steeds samen
![]()
Jaquote:Op donderdag 5 april 2007 23:33 schreef Muck het volgende:
ach, er is op zich ook niks mee hoor, maar ik weet nooit wat ik moet schrijven naar zo'n leuke vent.. zo van: "hallo leuke vent, verder weet ik niks te schrijven" komt ook zo mutsig over he
quote:1 bekende en 1 ehm, beruchte
Jaaaaaaaquote:laten we hopen dat het bij mij en lars ook zo gaat
zijn echt zulke ongelofelijk vreemde, domme of lachwekkende advertenties bij dat je je echt afvraagt of daar ooit iemand op gaat reagerenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Jahet is ook best lachwekkend om contactadvertenties te bekijken
de ontbrekende originaliteit of de overdaad aan originaliteit af en toe
![]()
ik zal je zo even pm'enquote:[..]ik ben niet nieuwsgierig
![]()
we gaan zaterdag een dagje weg, hij wil alleen niet zeggen waarheenquote:[..]
Jaaaaaaa![]()
![]()
vast en zeker
![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 5 april 2007 23:51 schreef Muck het volgende:
zijn echt zulke ongelofelijk vreemde, domme of lachwekkende advertenties bij dat je je echt afvraagt of daar ooit iemand op gaat reageren
vrouwen met een kind op schoot die op zoek zijn naar een nieuwe papa voor die kleine... dan denk ik toch al gauw:
Gelezen en beantwoordquote:ik zal je zo even pm'en
Ooooo leukquote:we gaan zaterdag een dagje weg, hij wil alleen niet zeggen waarheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |