Ik zal even voor spyware checken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:38 schreef nicor2k het volgende:
heb je misschien "active webpage" geactiveerd? Misschien moet je ook even voor spyware checken met Hijack this of spybot: http://www.computerhilfen.nl/tips-nl-computer-beveiliging.php3
Je hebt géén spyware gevonden, maar wél spyware ..... rara fietsbel ??quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:57 schreef snotje het volgende:
Neen. Geen spyware gevonden. Wel spyware, maar die heb ik verwijderd en het probleem blijft.
Ja ik wou twee dingen tegelijk zeggen en toen las ik niet meer na wat ik heb getypt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Je hebt géén spyware gevonden, maar wél spyware ..... rara fietsbel ??
Lijkt me een gevalletje "Spy Sherrif"
Ok, dankjewel. Ik heb het gedownload en zal Spy Sherrif verwijderen als ik er de tijd voor vind.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:57 schreef wimmel_1 het volgende:
Spy Sherrif is een vorm/maker van spyware die jouw probleem nogal eens veroorzaakt.
om het te verwijderen Klikje .... Is een topic op "beepingcomputers" met daarin de instructie's
Als je m'n link niet vertrouwd .... google maar ff op smifraudfix
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |