Chuck "The Iceman" Liddell vs. Quinton "Rampage" JacksonDe enige reden waarom ik voor Liddell ga is dat het prachtig zou zijn voor hem (en voor de sport) als hij zijn 3e verlies zou kunnen goedmaken.. zou ik echt schitterend vinden. Ze zijn denk ik ontzettend aan elkaar gewaagd dus het kan beide kanten op.. ze houden er allebei van te meppen dus dat gaat helemaal goed komen!!!
kan niet wachten.. countdown loopt dan ook al een aantal dagen in mijn msnnaam!!!
Karo "The Heat" Parisyan vs. Josh BurkmanHeb Parisyan nooit 'live' bezig gezien maar kheb een aantal clips van hem gezien waarin hij echt super spectaculair vecht en altijd de wedstrijd tot een hoger level weet te brengen.. denk dat hij dat nu wederom zal doen en zal gaan winnen ookal is het op judges decision
Chris "The Crippler" Leben vs. Kalib StarnesLeben is de betere fighter van de 2 en zal denk ik op (T)KO winnen
Thiago Silva vs. James Irvin1 round KO
Din "Dinero" Thomas vs. Jeremy Stephens1 round submission
Terry Martin vs. Ivan SalaverryMartin zal denk ik de 1e ronde domineren en het in de 2e afmaken, (T)KO
Carmelo "The Fury" Marrero vs. Wilson GouveiaClose call maar ik gok erop dat Marrero hem op decosion wint!
Keith "The Dean of Mean" Jardine vs. Houston Alexander1 round (T)KO, ondanks dat Alexander absoluut geen pushover is
Alan "The Talent" Belcher vs. Sean SalmonIk ben niet zo'n fan van Salmon.. lompe zoutzak.. maar het zal toch tot een decision komen voordat de arm van Belcher omhoog gehouden wordt.
Wat zijn jullie predictions??? Ben erg benieuwd!!!