1. Eindhovenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef falloutboy het volgende:
Ach, het blijft 1 van de beste Grafische Opleidingen van ons land
Nu doe ik Film&Video.. maar toch.
De laatste jaren is er best veel veranderd.
eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:18 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
GLR is kut, ik spreek uit ervaring!
Daarom dat Eindhoven niet de beste is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:38 schreef PimD het volgende:
Als Eindhoven de beste is vraag ik me af hoe knullig de rest dan wel niet moet zijn.
Daar, waren we al achter!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef Knoekie het volgende:
GLR rules
Als ik andere mensen hier lees, die zijn niet echt zo positief.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:12 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Daar, waren we al achter!
Gaat er nog iemand naar het schoolfeest.
Of gaat er iemand optreden aldaar?
Ach .. die mensen hebben dat of van horen zeggen.. of ze zijn al 20 jaar van school af! En wij hebben het er prima naar onze zin.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Als ik andere mensen hier lees, die zijn niet echt zo positief.
Ja, ik ga zeker naar het schoolfeest![]()
Ik vraag me af of het op andere scholen beter is. Opzich is het best wel goed geregeld op onze school. Alleen die competenties vind ik niks.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:30 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Ach .. die mensen hebben dat of van horen zeggen.. of ze zijn al 20 jaar van school af! En wij hebben het er prima naar onze zin.
Tja.. ik vind het schoolfeest![]()
![]()
![]()
Nou, ik ben er 3 jaar van school af, dus dat valt echt nog wel mee hoor..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:30 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Ach .. die mensen hebben dat of van horen zeggen.. of ze zijn al 20 jaar van school af! En wij hebben het er prima naar onze zin.
Tja.. ik vind het schoolfeest![]()
![]()
![]()
Ik heb één jaar DTP gedaan, wat een ontzettend saaie opleiding zeg. Ik kon mijn creativiteit niet echt uiten daarquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Al 4 jaar op het glr.3 jaar DTP, inmiddels afgerond. Nu doe ik versneld Media Management en zit in het tweede jaar.
Mijn klasgenoten organiseren het schoolfeest en als ik het goed begrijp moet het dit jaar heel wat anders worden dan de voorgaande jaren. (Maargoed, zeggen ze dat niet elk jaar?)
Je kan er inderdaad je creativiteit niet kwijt. Gelukkig kwam ik op een superstage terecht, waar ik nu nog kom.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb één jaar DTP gedaan, wat een ontzettend saaie opleiding zeg. Ik kon mijn creativiteit niet echt uiten daar![]()
Had wel een leuke klas toen![]()
Dan heb je geluk gehad! Ik ken mensen waarbij koffie zetten het leukste is wat ze op stage doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:20 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Je kan er inderdaad je creativiteit niet kwijt. Gelukkig kwam ik op een superstage terecht, waar ik nu nog kom.En de klas was erg relaxt. Dat kan ik van Management niet zeggen.
Gefeliciteerd! Vormgeven is leuk, een vriendin van mij doet het (ook versneld na DTP) en die heeft echt de tijd van haar leven, leuke klas, leuke docenten en veel kansen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad! Ik ken mensen waarbij koffie zetten het leukste is wat ze op stage doen.
Toen ik van de middelbare school afkwam wilde ik eerst Fotografie gaan doen, ik werd na een gesprek echter afgewezen. Toen ben ik maar een jaartje DTP gaan doen, en vervolgens weer ingeschreven voor Vormgeven, dit keer na het gesprek wel aangenomen. Nu wilde ik eigenlijk geen fotografie doen maar Design & Technology. Echter wilde ik niet hele dagen achter de computer zitten, en wilde ik hierna eventueel naar een kunstacademie. Dus maar voor de opleiding 'Grafisch Vormgeven' gekozen, en vandaag kreeg ik een emailtje dat ik genomineerd ben voor de Masterclass![]()
Ja, de opleiding is echt heel veelzijdig. Zelf hou ik toch meer van knippen en plakkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:35 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Vormgeven is leuk, een vriendin van mij doet het (ook versneld na DTP) en die heeft echt de tijd van haar leven, leuke klas, leuke docenten en veel kansen.
Mja, die stage. Die kwam dus wel pas nadat ik op een koffiezet/typgeit stage had gezeten. Waar ik ben ontslagen, wat heel fijn was.
Maar die stage daarop was super. Werd direct in het diepe gegooid, mocht advertenties maken en na verloop van tijd zelfs gaan vormgeven ondanks dat ik aangenomen was als DTPer. Ik heb er een leuke portfolio en veel connecties aan overgehouden. En daar deed ik het toch voor.
Sowieso is contact zoeken met andere leerlingen enorm handig! Zo is er nu een gozer van Games & Animation die mij heeft gevraagt om, tegen vergoeding, een van zijn karakters te boetseren. En een vriendin van vormgeving wil ook wel eens andere media gebruiken en vraagt mij wel eens om iets te haken o.i.d.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:45 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, de opleiding is echt heel veelzijdig. Zelf hou ik toch meer van knippen en plakkenZo moesten we laatst een boekje maken, met kaft en al. Heb ik echt veel tijd in gestoken. Ik heb nu niet een hele leuke klas, maar ik kan wel met iedereen gewoon omgaan. Ik heb eigenlijk heel veel zin in stage, omdat ik denk daar meer te leren dan op school.
Een goed portfolio en connecties zijn heel erg belangrijk natuurlijk. Helaas heb ik nog niet zoveel connectiesMaarja dat is ook niet zo gek.
Och ja, ik spreek eigenlijk alleen maar met vormgevers. En ik ben toch eigenlijk iemand die alles zelf wil doenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:04 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Sowieso is contact zoeken met andere leerlingen enorm handig! Zo is er nu een gozer van Games & Animation die mij heeft gevraagt om, tegen vergoeding, een van zijn karakters te boetseren. En een vriendin van vormgeving wil ook wel eens andere media gebruiken en vraagt mij wel eens om iets te haken o.i.d.
Boekbinden, leuk man.Gelukkig kan ik met management zulke dingen ook aan gaan pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |