Haha, en terecht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
belachelijk.......kunnen je ouders je niet naar binnen smokkelen dan....????
...toen mij zoontje, 9 jaar geleden op de IC lag, mocht mijn dochter er eigenlijk niet eens komen.....
...toen heeft het Radbout kennis gemaaktmet JJ.....
ach ja..je weet wel.....met als smoesje dat er misschien wel eng dingen tezien waren op de IC voor zo'n klein meisje....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En terecht! Wat een onzin idd! Familie moet eigenlijk gewoon altijd kunnen als het mij vraagt! Niet meer dan logisch.
mijn zoontje is geboren met een hart-afwijking....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, en terecht.
Ja, ik vind het ook belachelijk, ben geen kleuter meer..
Ik snap ook wel dat daar kinderen liggen te pitten, denk niet dat ik wat dat betreft anders ben dan mijn oudersWat had je zoontje dan?
da's ook bits...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn zoontje is geboren met een hart-afwijking....(ASD) ...hij zou rond zijn 2e levensjaar geopereerd worden maar toen hij net 1 werd stopte zijn groei inneens.....en werd hij blauw zonder enige inspanning....na een kleuren-echo bleek alles ernstiger dat de artsen dachten, dus is hij eerder geopereerd.....
Open-hart operatie...maar hij doet het nu harstikke goed....
![]()
![]()
![]()
nee...zo ernstig was het gelukkig niet...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's ook bits...
gelukkig dat het goed is afgelopen![]()
![]()
nieuw hart neem ik aan dat ie gekregen heeft?
Jezus!! Heb je stappen ondernomen tegen het ziekenhuis??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee...zo ernstig was het gelukkig niet.....hij miste een tussen-schot tussen zijn 2 kamers waardoor hij te weinig zuurstof-rijk bloed aanmaakte..daardoor maakte hij dus ook veel meer adrealine en huilde dus 24/pd........
ze hebben toen,met zijn hart-zkaje, een tussenschot gemaakt...
...het heeft dus lang geduurd voordat ikde artsen kon overtuigen dat er IETS mis was met hem...zolang dat hij letterlijk doos is gegaan in mijn armen en IK hem heb moeten reanimeren terwij hij al in het ziekenhuis lag....
...want die k*t verpleegsters hadden het te druk met koffiieen.....
...en daarvoor was mij gezegd dat ik "overbezorgd"was....
....jaja..dat bleek ja....
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee...zo ernstig was het gelukkig niet.....hij miste een tussen-schot tussen zijn 2 kamers waardoor hij te weinig zuurstof-rijk bloed aanmaakte..daardoor maakte hij dus ook veel meer adrealine en huilde dus 24/pd........
...het heeft dus lang geduurd voordat ikde artsen kon overtuigen dat er IETS mis was met hem...zolang dat hij letterlijk doos is gegaan in mijn armen en IK hem heb moeten reanimeren terwij hij al in het ziekenhuis lag....
![]()
wtf, dat is wel bizar hoor...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
nee....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jezus!! Heb je stappen ondernomen tegen het ziekenhuis??
Groene thee is lekkerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:29 schreef mcDavid het volgende:
Wat is dat nou weer bij die werkplaats hier op school!
Tig soorten vruchtenthee, maar géén normale engelse melange.
Probeer je uit te leggen dat je gewoon die ouderwetse oldschool thee wilt, nee níét earl-grey, gewoon die met zo'n groen zakje, komen ze met groene thee aan
Naja groene thee is ook wel te doen dus toch maar opgedronken
nou geloof me...tot nu heb zeer slecht ervaring met ziekenhuizen en ziekehuis-personeel wat betreft de kinderen....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf, dat is wel bizar hoor...
Minne honden zijn het af en toe wat dat betreft, gelukkig zijn ze niet allemaal zo
veel plezier en doe je best....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:37 schreef eer-ik het volgende:
ik ben effe moeders helpen met koken enzo, tot straks
nee...nt wakker.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:45 schreef mcDavid het volgende:
JJ, ben je dyslectisch?
Ik had het eigenlijk nog nooit op, maar 't is prima te doen inderdaad!quote:
ben ik nog mee bezig....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doe es wat meer koffie drinken voor je gaat posten dan
wow..lekker vrolijk ben jij vandaag zeg....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef mcDavid het volgende:
Kom op zeg, 't is geen MSN hier!
Die brakke spelling leest echt gans-irritant!
Ohja, het is lekker weer en het was een leuke dag op school! Goed dat je me eraan herinnert!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wow..lekker vrolijk ben jij vandaag zeg....
Burritos...? erg lekker en snel te maken..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef mcDavid het volgende:
heeft iemand nog een eet-tip? snel?
Effe de was opgehangen, opgevouwen, nieuwe was erinquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
veel plezier en doe je best.......tot starx...
![]()
![]()
![]()
als ik er niet meer ben dan heb ik dus bezoek...![]()
wraps, burrito's, allemaal het zelfdequote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Burritos...? erg lekker en snel te maken..![]()
![]()
![]()
druk...druk..druk....en dat op zo'n jonge leeftijd...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Effe de was opgehangen, opgevouwen, nieuwe was erin
Drukte van jewelste.
gaat de goeie kant op dan![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:00 schreef eer-ik het volgende:
wraps.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Burritos...? erg lekker en snel te maken..![]()
![]()
![]()
Ja, 't is erg he...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
druk...druk..druk....en dat op zo'n jonge leeftijd...![]()
...idd...
![]()
ja!!! je was me voor.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wraps, burrito's, allemaal het zelfde
Als je tijd genoeg hebt om dat 3 keer te zeggen, ben je niet echt drukquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
druk...druk..druk....en dat op zo'n jonge leeftijd...![]()
...idd...
![]()
ik heb het niet druk...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je tijd genoeg hebt om dat 3 keer te zeggen, ben je niet echt druk
Nou en! Ik vond het gewoon leuk om dat te zeggen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb het niet druk.......wel goed lezen he....
![]()
![]()
![]()
nou dan is je avond iig wel goed begonnen....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef BrandX het volgende:
'n-avond allemaal! ben gesloopt, dus heb net een vers bakkiegekoffied en de tweede staat fier naast mijn desktop
@ JJ: check je PM
Yep, kan er weer tegen vanavond. Nog even bedenken wat ik wil eten straks en het is compleetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou dan is je avond iig wel goed begonnen....![]()
![]()
![]()
![]()
PM gecheckt...je hebt antwoord....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |