Patserquote:
Hmm de periode vrij-nemen-en-een-terrasje-pakken lonkt weerquote:Op maandag 2 april 2007 10:06 schreef buzzer het volgende:
Weet je wat slecht voor je is: lekker in de zon gaan zitten uit de wind en dan een paar halve liters naar binnen werken
Goed plan Zet man!quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 13:20 schreef FredvZ het volgende:
Damn, wat is het lekker weer, toch jammer dat je aan het einde van zo'n pauze toch weer verder met werken moet. Ut zou verboden moeten worden
quote:Op maandag 2 april 2007 12:06 schreef Thrackan het volgende:
Ff mijn boterhammetjes opsnekken en dan in de zon net zo lang gaar bakken tot ik geen zin meer heb om terug naar binnen te gaan
Niet lang genoeg buiten gezeten?quote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef Thrackan het volgende:
![]()
<-- Hoe ik erbij zit na een pauze in het zonnetje
![]()
Jaheulwel, maar dat noemt men "inkakken"...quote:
Nou ja, ik doe in een half jaar niks, zal in 2 weken ook wel lukkenquote:Op maandag 2 april 2007 15:50 schreef FredvZ het volgende:
Succes
Lijkt me overigens wel knap, in 2 weken hetzelfde doen wat andere in een half jaar doen.
kom op, je kunt hetquote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef Dizer het volgende:
Dank je. Maar zal je nu blij maken dat ik in die tijd mijn half jaar achterstand universiteit mag inghalen
.
]quote:Op maandag 2 april 2007 20:13 schreef KopieerMachine het volgende:
2525.2545 euro
daar zou ik het wel voor doenquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 15:50 schreef FredvZ het volgende:
Succes
Lijkt me overigens wel knap, in 2 weken hetzelfde doen wat andere in een half jaar doen.
quote:Op maandag 2 april 2007 15:56 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe in een half jaar niks, zal in 2 weken ook wel lukken![]()
Ik moet 1 essay afmaken (nog 3 alinea;s)quote:
Is dat alles wat ze in een half doen op een universiteitquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:45 schreef Dizer het volgende:
Ik moet 1 essay afmaken (nog 3 alinea;s)
Ik moet 1 essay maken...
1 mondeling
Dus het valt wel mee.
Zeg, ik heb wel een hoop andere dingen wel gehaaldquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Is dat alles wat ze in een half doen op een universiteit
WAAROM denk ik dan meteen weer aan orale geneugten?quote:
Wacht maar totdat je mijn leraar ziet, dan denk je daar echt niet aan hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:13 schreef Thrackan het volgende:
[..]
WAAROM denk ik dan meteen weer aan orale geneugten?![]()
Ook met dat plaatje van Gerard naast zijn post?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:13 schreef Thrackan het volgende:
WAAROM denk ik dan meteen weer aan orale geneugten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |