Lekker economisch bezig!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef jefrey17 het volgende:
Hallo ik heb een vraagje, ik ben gisteren voor het eerst met me vriendin naar bed geweest, maar nu ben ik bang dat zij zwanger is. We gebruikten een condoom en me vriendin slikt de pil. Maar toen ik was klaargekomen in de condoom, zijn we gewoon verder gegaan met neuken en was ik nog een keer klaargekomen. Daarna heb ik de condoom leeggemaakt en toen nog een keer gedaan. Kan dit kwaad? Is me vriendin nu zwanger? Help me want ik heb er echt de hele nacht niet van geslapen.
Dat bestaat niet meer manquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb je dit trouwens al naar de Break-out gestuurd?
quote:Geregistreerd op: dinsdag 27 maart 2007 @ 10:49
Laatste bezoek: 1 seconde geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
Denk toch zelf een beetje na als je neuktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:06 schreef jefrey17 het volgende:
Laat maar aan dit forum heb je ook niks:S
:Squote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:06 schreef jefrey17 het volgende:
Laat maar aan dit forum heb je ook niks:S
Ik deed het altijd met vulkanische lijm........... Mijn vriendin zou nu toch niet zwanger zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Mocht je condoom lek gaan, dan kan je hem het beste hiermee plakken. Zo gaat ie nog jaren mee, en het stimuleert ook nog eens extra.![]()
Maar zolang je penis niet groen uitslaat is zij niet zwanger![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb je dit trouwens al naar de Break-out gestuurd?
hahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ze was al zwanger, ik had namelijk over de wc-bril geplast en daar was ze laatst op gaan zitten.
Nee hoor, hooguit af en toe een uitbarsting met rood magmaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik deed het altijd met vulkanische lijm........... Mijn vriendin zou nu toch niet zwanger zijn?![]()
Ze is zwanger, of ze is niet zwanger. Er is dus een kans van 50% dat ze zwanger is. Ik raad aan even naar de huisarts te gaan voor een zwangerschapstest.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef jefrey17 het volgende:
Hallo ik heb een vraagje, ik ben gisteren voor het eerst met me vriendin naar bed geweest, maar nu ben ik bang dat zij zwanger is. We gebruikten een condoom en me vriendin slikt de pil. Maar toen ik was klaargekomen in de condoom, zijn we gewoon verder gegaan met neuken en was ik nog een keer klaargekomen. Daarna heb ik de condoom leeggemaakt en toen nog een keer gedaan. Kan dit kwaad? Is me vriendin nu zwanger? Help me want ik heb er echt de hele nacht niet van geslapen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:31 schreef Herr.Flick het volgende:
Tijd vooooooorrrrrr:
[afbeelding]
Captain Condom![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:26 schreef Salsagrill het volgende:
Ik zou maar opletten met dit soort dingen.
Je kunt eventueel, als je het niet zeker weet, een morning-after-condoom omdoen...just to be sure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |