quote:
Ja want dat is ons ultieme doel in het leven...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar ik moest wel lachen, chapeau.
blij zijn, met of zonder partnerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja want dat is ons ultieme doel in het leven...
Dus als jij post dat je een hekel hebt aan pedo's en ik reageer daar vervolgens op met een betoog tegen pedo's, dan noem ik, volgens jou theorie, jou dus een pedo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Je reageert op mijn posten mijn inhoud
Nee, en jouw* theorie, hè.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus als jij post dat je een hekel hebt aan pedo's en ik reageer daar vervolgens op met een betoog tegen pedo's, dan noem ik, volgens jou theorie, jou dus een pedo?
Uh... Alrighty then....
Doe ik niet. Sowieso gaat dit over één post. Daarbij gaat dit over een post waarin naar míj verwezen wordt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo stel je het toch echt hoor, doosje van me...
Haha ik kijk voor het eerst pas goed naar je avaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef Misstique het volgende:
Goed. Wie heeft er een stelling?
Stellingen en discussiepunten uit de laatste paar reeksen:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef Misstique het volgende:
Goed. Wie heeft er een stelling?
en de waarheid:quote:JoeyT neukt kipjes met borderline.
Als je in een goede relatie zitquote:Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.
Kasta is niet mijn typequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kan wel vertellen dat veel vrouwen die ik ken Kasta niets vinden, helpt dat ook?
Hoezo bevalt het je niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:12 schreef hugo2409 het volgende:
Ellow, ik kom mij ook even melden bij het single zijn. Ik ben het nu een paar weken (geloof alweer bijna een maand), het bevalt me niet.
Om meteen een stelling te beantwoorden, kies ik de stelling:
- Hoe komt het dat je single bent?
- In de eerste relatie (3 jaar geduurd) aan de kant gezet voor een ander, in de tweede relatie(maand geduurd -_-') was ik te lief en besluitloos blijkbaar
offtopic: Ik ben een nogal nieuwe member, ik zit al een tijd op het forum te lezen maar heb nog niet gepost hier. Doe me geen pijn enzo.![]()
Ik zoek principieel niet naar relatiemateriaal op m'n werk, of bedoel je dat niet?quote:Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen.
Nachtenlang door musicerenquote:Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?
Ligt eraan, het is min of meer een leerproces van waar je op moet letten wat bij jou past/belangrijkquote:Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
Is een bewuste keuze...quote:Hoe het komt dat je single bent?
Ik denk dat dat heel erg verschilt, en hoe moeilijk je het voor jezelf maakt...quote:Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop.
Zeker, het zelfbeeld is waar je mee moet leven... Het beeld wat anderen van je hebben is voor iedereenquote:Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.
Idd, waar je zelf de punten van geluk legt... Al leef je wel in een samenleving en een sociale kring...quote:Geluk hangt af van anderen als je niet wil dat het aan jezelf ligt.
Het begint met aantrekkingskracht, en begint vrijwel altijd met het uiterlijk...quote:Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om de uiterlijk presentatie!
Hoe vaker je iets doet, hoe lager de drempel...quote:Mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk. Tranceptor deelt die ervaring.
Ik denk dat dat voor veel mensen verschillend is, bij mij is t niet zo zeer erkenning, maar ik vind het leukquote:Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles.
Is een tegenstelling tot de stelling hierboven... Wederom denk ik dat dat bij veel mensenquote:Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek.
Je werkt in de bio-industrie?quote:JoeyT neukt kipjes met borderline.
Ligt eraan of je partner meerookt... 2 relaties terug had ik een meisje met wie ik de sterren van dequote:Singles roken meer wiet dan bezette mensen en neuken minder.
Ligt eraan hoe beinvloedbaar je bent... Aangezien veel mensen dat zijn, denk ik wel datquote:Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.
Volgens mij bevalt het me niet omdat ik er niet meer aan gewend ben. Ik heb eerst 3 jaar in een relatie gezeten daarna een maand(niet eens) zonder, waarna ik iemand tegenkwam waarbij het echt liefde op het eerste gezicht was. Maar blijkbaar niet zo erg, aangezien ik nu 2 maanden later weer alleen bent. Dus ik moet nog afkicken van een relatie denk.quote:
Ligt eraan hoe je het precies bedoelt. Er zijn veel meer mensen die een relatie met een militair eerder uit de weg gaan dan een relatie met een directeur van de bank.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Stellingen en discussiepunten uit de laatste paar reeksen:
[quote]Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen.
Gewoon, Queen_Bee tijdquote:Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?
Dat ligt er toch helemaal aan waarom de voorgaande relatie niet werkte.quote:Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
Mijn leven is nog een mess en ik heb nu de energie even niet om tijd in een ander te steken.quote:Hoe het komt dat je single bent?
Ik ken potten zonder passend dekselquote:Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop.
Depends. Er zit vaak een kern van waarheid in, en als dat negeatief is en jij denkt "Zolang ik er maar niet mee zit" maakt dat niet uit als je vrijgezel wil blijven nee. Maar als zoveel mensen erover struikelen doen potentiele partners dat vast ookquote:Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.
Nee.quote:Geluk hangt af van anderen als je niet wil dat het aan jezelf ligt.
Iedereen kijkt op de eerste plaats naar het uiterlijk. Niemand die denkt "Goh, zij heeft vast een leuk innerlijk! Daar ga ik even mee praten"quote:Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om de uiterlijk presentatie!
Nee, wat een onzin. Ik zie graag foto's van anderen zodat ik weet tegen wie ik het heb, en ik denk dat anderen dit ook hebben.quote:Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles.
Hoeft ook niet.quote:Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek.
Als hij daar blij van wordt.quote:JoeyT neukt kipjes met borderline.
Dat ligt er toch helemaal aanquote:Singles roken meer wiet dan bezette mensen en neuken minder.
Nee. Singles zijn over t algemeen egoistischer omdat ze niet hoeven in te schikken en mensen met een relatie welquote:Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.
Niet overdrijven, jij kunt niet daten én niet klaarkomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja
Ik houd van alleen zijnMaar ik houd ook van een vriend hebben, soms
Samen naar bed gaanSamen wakker worden
Tedere aanrakingen, wilde seks
Maar me dunkt dat ik atm better off alone ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |