Waarom zwanger?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:25 schreef Misstique het volgende:
Vrouwen moeten aan de ketting! Barefoot and pregnant, zeg ik je!
Laat dat pregnant maar wegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:25 schreef Misstique het volgende:
Vrouwen moeten aan de ketting! Barefoot and pregnant, zeg ik je!
Zwangere vrouwen zijn heel mooi.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom zwanger?
Waarom geen mooie vrouwen?
En zó is het!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Dat is wat Emancipatie doet met vrouwen.
Het verklooit de natuurlijke gang van zaken.
Veel vrouwen wel... Te vaak heb ik me als huis-entertainer/psycholoog/teddybeer moetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
Alle vrouwen zijn aanhankelijk en needy.
Oh. Wij delen nog altijd de rekening. Ik wíst dat ik iets verkeerd deed aan m'n relatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En zó is het!
Als puntje bij paaltje komt moet jij de rekening van het diner betalen.
Dan doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En zó is het!
Als puntje bij paaltje komt moet jij de rekening van het diner betalen.
Dat is net zoals zeggen: 'het gaat alleen om het innerlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn heel mooi..
Maar wat er uit komt na 9 maandenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn heel mooi..
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Wij delen nog altijd de rekening. Ik wíst dat ik iets verkeerd deed aan m'n relatie.
Terwijl ze tegenover je zit en je hoopvol aankijkt omdat het bordje met de rekening tussen jullie in ligt, probeer jij zo goed mogelijk "quote:
Nou ik val doorgaans niet op van die oude mannetjes hoor. Liefst rond mn eigen leeftijd, 2 of 3 jaar ouder hooguit. en misschien 1 jaar jonger, anderhalf jaar jonger ook weleens gehad (niet meer hoor...). Dat gaat tenminste langer mee en lig je meer mee op 1 lijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'jongetjes' het niet zo goed deden bij jonge vrouwen
Jonkies hebben voor (jonge) vrouwen toch geen "aanzien" (tenzij ze 2M zijn)?
achja, guess i'll have 2 guess again..
nee, ik wil gewoon niet op me zussie of me ma lijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt Destiny's Child - Independant woman te serieus genomen.
Dan ga je gewoon om met de verkeerde vrouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Terwijl ze tegenover je zit en je hoopvol aankijkt omdat het bordje met de rekening tussen jullie in ligt, probeer jij zo goed mogelijk "" na te bootsen.
Dat is minder inderdaad.quote:
In vind zwangere vrouwen serieus mooi hoor. Ze hebben een bepaalde uitstraling.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is net zoals zeggen: 'het gaat alleen om het innerlijk
Ik was vergeten om op "mute" te drukken terwijl ik Beyonce in haar, toendertijd, nieuwe clip zat te bekijken. Dat komen die catchy(quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef n8 het volgende:
[..]
nee, ik wil gewoon niet op me zussie of me ma lijken![]()
ennuh, je bent toch niet zo'n metro-man die naar destiny's child luisterd he![]()
Zo van; Ik heb nog steeds honger inderdaad.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
In vind zwangere vrouwen serieus mooi hoor. Ze hebben een bepaalde uitstraling..
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zo van; Ik heb nog steeds honger inderdaad.
Whehehe, alsof ze me uberhaupt in real life kennenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kan wel vertellen dat veel vrouwen die ik ken Kasta niets vinden, helpt dat ook?
Ik heb mijn mening over jou niet eens gegeven, dus dit hele bericht doet me ook zeer weinigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, alsof ze me uberhaupt in real life kennen.
Doe jij eens een gok hoeveel vrouwen ooit tegen me gezegd hebben dat ze me niets vinden, of nog beter, aangaven níet te snappen waarom vrouwen zich in godsnaam met mij inlieten...
Hell, vrij logisch, ik schrijf zelfs columns waarin ik ze ronduit en volledig afzeik.
Maar weeg dat af tegen een leuke, gezellige zelfs enigszins komische babbel, mensenkennis, inzicht in de vrouwelijke denkwijze en een acceptabel koppie, et voila, na 1 avondje stappen vinden ze me onwijs tof en willen ze zo snel mogelijk nogmaals afspreken...
Djeez, de vrouwelijke, naieve denkwijze die in de meeste gevallen ook nog eens gespeend is van ook maar enige mensenkennis baart me echt steeds meer zorgen...
Naja, op zich aandoenlijk (en ook eigenlijk wel zorgwekkend) dat ik kennelijk een dusdanige indruk op je gemaakt heb dat je zelfs je vriendinnen vertelt over iemand die je uitsluitend online kent...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat is de enige optie inderdaad. Haal je fotos maar snel weg als je ze hebt, want ik begin om 1400 weer met printen![]()
Lijkt me ook vrij logisch aangezien het niet eens over jou gingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb mijn mening over jou niet eens gegeven, dus dit hele bericht doet me ook zeer weinig
Je reageert op mijn postquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij logisch aangezien het niet eens over jou ging.
Je bent wel net op tijd, kun je niet even wat nieuwe foto's plaatsen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, op zich aandoenlijk (en ook eigenlijk wel zorgwekkend) dat ik kennelijk een dusdanige indruk op je gemaakt heb dat je zelfs je vriendinnen vertelt over iemand die je uitsluitend online kent...
Nou ja, kent, kent... Over iemand die je een enkele keer hebt zien posten.
Het idee van een forum is geboren!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je reageert op mijn posten mijn inhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |