abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48134648
Trouwens opvallend dat Tiger Woods er nog steeds niet in is geslaagd om een major te winnen, zonder de slotronde als de leider te zijn begonnen.

Ik vond hem vandaag ook nogal ongelukkig overkomen. Hij leek niet lekker in zijn vel te zitten.

Maar hij weet het toch altijd weer spannend te maken.

Ik vond het al met al weer genieten. Door de lastiger gemaakte baan, moeilijke omstandigheden en inherent daaraan minder lage scores was dit een andere Masters dan meestal het geval is. Maar het was weer lekker spannend tot de laatste paar holes.

Op naar de rest van het golfjaar.
  maandag 9 april 2007 @ 01:42:26 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48135305
quote:
Op maandag 9 april 2007 01:10 schreef Leatherface het volgende:

Op naar de rest van het golfjaar.
Yeah!
Ik verheug me alweer op The Open.
De rest vind ik minder leuk om te volgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_48138028
Meestal is Augusta toch wel het toernooi van de supervedetten, maar eens in de zoveel tijd wint er een iets minder bekende naam.

Zach Johnson is hierin de opvolger van Mike Weir. Een goede en degelijke subtopper, met voorheen geen al te grote erelijst, die hier zijn doorbraak beleeft.

Maar hij is absoluut de verdiende winnaar. Het hele toernooi stond hij steevast hoog op het leaderboard en op de laatste dag sloeg hij toe met een 69. Hij liet één steekje vallen op 17, maar met die geweldige chip op de laatste hole liet hij zien dat hij het goed voor elkaar had.
pi_48140682
quote:
Op maandag 9 april 2007 01:10 schreef Leatherface het volgende:
Trouwens opvallend dat Tiger Woods er nog steeds niet in is geslaagd om een major te winnen, zonder de slotronde als de leider te zijn begonnen.
Is absoluut frappant te noemen...Al was het hem bijna gelukt
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_48142430
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef Norrage het volgende:

[..]

Is absoluut frappant te noemen...Al was het hem bijna gelukt
Hij heeft wat kansen laten liggen, maar Woods had het acheraf gezien ook niet echt verdiend.

Tiger is niet één keer rondgegaan onder par (+1, +2 en twee keer gelijk aan par) en dat is voor hem voor het eerst sinds 1996 op Augusta. Toch wel knap dat hij daarmee nog tweede wordt, want het zag er af en toe zeer onstabiel uit.

Maar wie op de laatste dag rondgaat in -3 verdient te winnen. Dus full credits to Zach Johnson.
  maandag 9 april 2007 @ 13:12:10 #156
167723 sanni
Acima de seu
pi_48143156
quote:
Op maandag 9 april 2007 01:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Yeah!
Ik verheug me alweer op British Open.
Idd Click.
pi_48154910
Wat een toernooi zeg

Had trouwens nooit het idee dat Tiger in goede doen was, en jammer dat hij inderdaad nog steeds niet een Major heeft gewonnen terwijl hij niet als koploper de laatste ronde ingaat.

en die Johnson, wat een flapdrol
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 9 april 2007 @ 22:13:11 #158
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_48159695
Jammer dat het alweer is afgelopen. Maar voor het eerst in jaren wel de slotdag weer helemaal kunnen kijken. De Masters zouden eigelijk altijd met Pasen gehouden moeten worden

De slotdag was spannend. Veel drama en goede slagen.

Aan Tiger Woods heb ik me tijdens de Masters meer zitten ergeren, dan dat ik van zijn spel kon genieten. Telkens dat schelden, gooien met clubs en van die ontevreden bekken trekken bij een slechte bal. En zijn nieuwe trekje was spugen. Af en toe zag je hem flinke fluimen spugen, waar de gemiddelde voetballer jaloers op zou zijn. Hij lijkt erg slecht met tegenslagen op de baan om te kunnen gaan.
Ik hoop dat hij wat aan zijn houding op de baan gaat doen Er zijn gelukkig genoeg pro's die zich een stuk sportiever opstellen.

Zach Johnson is de terechte winnaar. Een goede slotronde en hij leek weinig last te hebben van de zenuwen. Maarja hij werd dan ook geholpen door de Lord

één van de mindere momenten van de Masters vond ik aan de einde van de derde ronde toen Fred Couples aangaf dat hij overweegt er mee te gaan stoppen omdat hij niet meer competetief genoeg is. Dat zou ik dat erg jammer vinden
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_48160122
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef mitt het volgende:

en die Johnson, wat een flapdrol
Vanwege dat praise the lord-gedoe?

Kan best storend zijn, ja. Maar dat heb je nu eenmaal met zo'n bible belt Amerikaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')