Jammer dat het alweer is afgelopen. Maar voor het eerst in jaren wel de slotdag weer helemaal kunnen kijken. De Masters zouden eigelijk altijd met Pasen gehouden moeten worden
![]()
De slotdag was spannend. Veel drama en goede slagen.
Aan Tiger Woods heb ik me tijdens de Masters meer zitten ergeren, dan dat ik van zijn spel kon genieten. Telkens dat schelden, gooien met clubs en van die ontevreden bekken trekken bij een slechte bal. En zijn nieuwe trekje was spugen. Af en toe zag je hem flinke fluimen spugen, waar de gemiddelde voetballer jaloers op zou zijn. Hij lijkt erg slecht met tegenslagen op de baan om te kunnen gaan.
Ik hoop dat hij wat aan zijn houding op de baan gaat doen Er zijn gelukkig genoeg pro's die zich een stuk sportiever opstellen.
Zach Johnson is de terechte winnaar. Een goede slotronde en hij leek weinig last te hebben van de zenuwen. Maarja hij werd dan ook geholpen door de Lord
één van de mindere momenten van de Masters vond ik aan de einde van de derde ronde toen Fred Couples aangaf dat hij overweegt er mee te gaan stoppen omdat hij niet meer competetief genoeg is. Dat zou ik dat erg jammer vinden