Daar ging zijn club.quote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef Bruce117 het volgende:
OMG, wat een positie voor Tiger om te slaan.
Financieel wel.quote:Op zondag 8 april 2007 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar ging zijn club.
Nou ja, hij kan het zich permiteren.
Tsja, het blijft een fenomeen.quote:Op zondag 8 april 2007 22:55 schreef Bruce117 het volgende:
En zich dan zo herstellen met de volgende slag
Nee nog niet. Volgens onderstaand artikel zit hij nu wel ruim over de helft en zou hij de magische grens eind 2010 moeten halen. Benieuwd of hij zijn achterstand nu nog goed kan maken hier op de Masters.quote:Op zondag 8 april 2007 22:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Financieel wel.![]()
Ik weet dat het niet fatsoenlijk is om over iemands inkomen te praten...
Maar zou Tiger inmiddels miljardair zijn? (net zoals Michael Jordan en Michael Schumacher).
Ik denk dat Tiger met z'n uitstraling en resultaten absoluut behoort tot de mega-sterren in de sport.quote:Op zondag 8 april 2007 23:21 schreef Leatherface het volgende:
Of wordt golf toch nog steeds een beetje gezien als een elitesport en zal ongeacht welke golfer dan ook nooit eenzelfde populariteit genieten als de grote basketball- of american football sterren?
Dat was Rory Sabbatini die een prachtige eagle maakte op de par5 achtste.quote:Op zondag 8 april 2007 23:44 schreef Heero87 het volgende:
Ik zag een tweetal uren geleden een prachtige put, iemand die weet wie diegene was die hem maakte? (ben niet echt een kenner, kijk af en toe eens golf, meer niet)
Klopt, thx.quote:Op zondag 8 april 2007 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was Rory Sabbatini die een prachtige eagle maakte op de par5 achtste.
Wat mij betreft tot nu toe de putt van de dag.
Miste dus.quote:Op zondag 8 april 2007 23:57 schreef Colplay het volgende:
Ja zeker als Johnson zijn putt voor par maakt. Ken hem ook niet, maar ben niet zo'n enorme kenner
Ja, klasse van hem.quote:Op maandag 9 april 2007 00:09 schreef Colplay het volgende:
Wat een fantastische slag van Johnson.
De kans dat Tiger dit nog gaat redden is wel geel minimaal.quote:Op maandag 9 april 2007 00:24 schreef golfer het volgende:
Tenzij er een wonder gebeurd met Tiger Woods is Zach Johnson dus de nieuwe Masterswinnaar.
Yups.quote:Op maandag 9 april 2007 00:26 schreef Colplay het volgende:
Tiger in de bunker, dus het lijkt gedaan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |